En glad blogger

– Det er meg!

Haha.

Heihei folkens. Jeg har fått kjempemange stemmer på sunsilk-konkuranssen, og ligger allerede blant de 5 mest stemte. Tusentakk til dere alle, håper noe så inderlig at jeg vinner. Da blir jeg UTROLIG glad ♥

I dag startet dagen med at klassen var på sexklinikk. Hele den greia er veldig oppskrytt, vi gjorde ikke så mye annet enn å høre masse fakta om sex/graviditet/prevansjon osv + å se hvordan man trer på en kondom. Thats it! Så ikke tro på en masse andre rare rykter. Deretter dro vi tilbake på skolen, og hadde norsk. Da fikk vi tilbake nynorsktentamen:

YEEEY!!

Og her er igrunn bare noen random bilder fra idag:

Henrik Greve, Marius Hvidsten og Bjørn Erik Fatnes! Add på face jenter, single alle sammen. HAHA 🙂

Snøøø, herlig vinterstemning ♥

Gjett hva dette er? Haha, MÅNEN. Slik går det når man stiller inn på nattmodus og tar bilde mens kamera er i bevegelse. Test det ut selv på noe som lyser, utrolig kul effekt igrunn.

Hvis du ikke har gjort det, så vær gjerne supersnill og stem på meg her.

 

– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer

Siste innlegg