Fredag, finallyyy

God morgen!

Siden Andrea satser på seks i snitt til sommern, har hun ikke like mye tid til å blogge som før… hun har ikke engang tid til meg lenger. Så jeg tenkte jeg skulle blogge for henne. Både for å minne henne på at jeg lever enda, overaskende nok. Etter neste uke derimot, er jeg mer usikker. To tentamner og en prøve er nok til å slå tilogmed meg ut av spill. 
Særlig når dette er alt jeg har gjort i naturfagstimene i år:

Hohoh, masterpiece.

Men snart er det helg. Nå skal jeg slutte å tenke på mitt manglende naturfagstalent og entusiasme for faget.

Jeg legger til et random bilde fjor vinter, for det er vist sånn bloggere gjør:

Og et fra konfirmasjonen til Andrea:

Verdens beste ♥

Så skal jeg hilse til partysvenskene fra Stockholm, Makka og Stanley.
For Andrea har svenske lesere også!

Nå skal jeg komme meg på skolen:):):)
Planer for helgen?

Tuva Emilie

22 kommentarer

Siste innlegg