20.nov.2010

Heihei!

 

Sorry for ca ingen blogging, får faktisk dårlig samvittighet.. Haha! Dere er så søte som titter innom uansett hva, sykt å tenke på at over 4000 forskjellige mennesker der ute leser bloggen min. Klarer på en måte ikke forestille meg det! Uansett da. I dag har jeg vært hos Maria, og det var sinnsykt koselig. Vi lagde mat, og bare snakket dødslenge. Alltid så herlig med henne ♥ Etter det møtte jeg Tuva og Henriette, og var i Ekeberghallen og så guttene spille i stopp volden cup. Og NÅ er jeg hjemme, og er dødssliten etter en hard uke.

Ukene fremover og dagene som har vært nå har det vært så mye å gjøre, jeg blir gal. Dere vet, lærerne suger jo på å planlegge slik at alt klæsjer sammen på en uke istedetfor fordelt utover hele året. Det irriterer meg!

Anyways, veldig rart at det snart er jul. Vi er snart ferdig med halvparten av tiende, og skal snart søke oss inn på vgs. Det er ikke lenge siden jeg selv gikk i 8ende, det er så utrolig hvor fort tiden har gått! Men det har jo vært noen utrolig minnerike år, hvor jeg møtte de jeg i dag kaller mine beste venner (utenom Tuva) og fikk den herligste gutten jeg visste om til kjæreste. At vi snart går ut av tiende er litt rart.. “Minsten” til mamma og pappa begynner å bli stor- HAHA.

I morgen skal jeg dra på jentekveld til Mari sammen med Tuva, også sove hos Tuva. Skal oppdatere mye nå som det er helg, så følg med dere. Sov godt, håper alle storkoser seg i helgen!

 

– ANDREA BADENDYCK

29 kommentarer

Siste innlegg