Birthday girl!!

Halla!

Gjett hvem som har bursdag i dag, eller egentlig i morgen tidlig? Julie Skoglund!! OH yeah. Og gjett noe enda kulere? Hun er hos meg akkurat nå… Og skal stå opp hos meg på bursdagen sin, ntaaw…

Okei, nok tull her.. Er litt overtrøtt! Tenkte å slenge med en liten hilsen til Julie:

Gratulerer med dagen vennen. Håper den blir superduper fin, og at du nyter å ikke være fjortiss lenger. Du er en fantastisk jente, som jeg har blitt så utrolig glad i. Gleder meg til å stå opp om morningene for å se deg, for den herlige personligheten din lyser opp dagen min! Du fortjener en dag som er like herlig som deg, og husk at jeg altid er her uansett hva. Du betyr MASSE for meg ♥

LOVE YOU!

 

For å få en fin avslutning på dette innlegget, lagde jeg et helt seriøst bilde til ære for vår søte 15åring som er glad over å ikke være fjortiss lenger:

Ntaaaw, hope u like it ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

24 kommentarer

Siste innlegg