Det er jo chill å chillern

Heyhey!

Haha, husker ikke hvor jeg har fått den overskriften fra, men sant nok? I dag har jeg vært dårlig, så jeg har holdt meg hjemme fra skolen. Dagen min har ikke bestått av så veldig mye annet enn spising og datanerding. Har fått nytt design forresten, you like?

Her er noen bilder som beskriver hvor lite jeg har gjort i dag, haha:

Måtte jo ta bilde av at vi har så smått begynt å pynte til jul her i huset…

Og selvfølgelig noe så interessant som at hunden min gjespet er viktig at dere får med dere!!

Også putene burde jo forevigminnes:

Og maccen….

Og selvfølgelig som alle andre bloggere må jeg jo ta bilde av det jeg drikker ATM:

Coca Cola Cherry! Yey. Den var faktisk interessant å ta bilde av ♥ My looover.

 

Ogsåååå en liten fin typisk blogg-innlegg-avslutning:

My SUPERCOOL outfit today! Yeye.

– ANDREA BADENDYCK

34 kommentarer

Siste innlegg