15.12.10

Hei!

Tusentakk for hyggelige tilbakemeldinger på stop motion videoen til meg og Fanny. For alle dere som lurer så vet vi at butterflies og fireflies ikke er det samme, men læreren sa at vi heller skulle ta noen fargerike sommerfugler!

I dag har jeg vært på skolen, hatt masse kjedelige fag og tatt sprøyte. Hater sprøyter, var nesten så jeg feiga ut.. Men jeg bet tenna sammen, fikk god støtte av Bjørn Erik som holdt meg i hånden og fikk tatt Poliovaksinen. Henriette kom opp til skolen min da vi sluttet, og så dro vi til henne. Der har vi vært til nå- for nå er vi oss meg! Hadde med kamera på skolen i dag, mikser kanskje sammen noen filmklipp. Her er iallefal bilder:

Peder (Axel´s lillebror) og Oscar ♥♥♥♥♥

BASSA!

Haha, i Naturfags timen! Fanny er badgirl som tar bilder i timen azz 😛 😛

Og så hjem til Henriette:

Sykt fint!

Sprøyte 🙁 🙁

 

– ANDREA BADENDYCK

 

21 kommentarer

Siste innlegg