Ukens spørsmål

Hei!

Skal fortsette med ukens spørsmål, her kommer spørsmål dere har spurt om den siste tiden:

Er Axel yngre enn deg? 2 uker yngre, men gjør ikke akkurat veldig mye forskjell!

Har Julie linser? Nei, vet øynene hennes er dødsfine.

Har du vore på språkreise før? Nei, men har veeldig lyst. Virker utrolig spennende!

Lurer på EN ting! Jeg har samme leppestift som deg, hvordan klarer du å holde den på så lenge? Jeg må liksom “fylle” på hver time.. Noen extra tips, du har? Den holder ikke noe særlig lenge på meg heller, slik er det bare. Jeg har den i lommen, og tar på i ny og ne.

Hvorfor er du så brun? tar du sol? Blir superfort brun. Tok sol 3 ganger før juleballet, derfor jeg har ganske bra farge nå. Bruker også iblant en SUPER selvbruning fra Saint Tropez.

Du skrev du skulle lage et innlegg om deg og Axel, når kommer det? I løpet av helgen.

Hei, Andrea 🙂 Jeg har et lite problem med hva jeg kan redigere headere i. Jeg har MAC jeg også, men jeg vet ikke noe program som er gratis som jeg kan bruke.. hva bruker du, uten om Iphoto..? 😀 Håper du kan hjelpe meg 🙂 Elsker bloggen din <3 Tusen takk, koselig! Jeg bruker gimp, det kan du laste ned gratis fra google. Det er et veldig bra program 🙂

Hvilket kamera har du? Canon eos 500 D.

Når kommer sminkevideoen? Den er ferdig, men velger å legge ut videoblogger med litt jevne mellomrom og ikke supermange på en gang. Så, ja.. I løpet av noen dager kanskje.

hvor har du kjøpt pelsvesten din? kan du finne det ut? 🙂 Kjøpte den i bogstadveien på markedsdagen, men det er ingen lapp eller noenting og selgerne hørte ikke til en bestemt butikk. Men pelsvester er ikke akkurat vansklig å finne, de er over alt. Bare ikke i de vanlige kjedebutikkene! Feks. på byporten er det mange.

kan du legge ut bilder av rommet ditt? Hmm.. Kanskje!

Heisann! Er du kristen? Hei du! Ikke sånn superkristen at jeg ber, drar i kriken på søndager osv. Men er vel kristen ja..

http://www.zara.com/webapp/wcs/stores/servlet/product/11724/en/zara-sales/11022/149506/LONG%2BSLEEVE%2BBLOUSE%2BWITH%2BBOW er det den blusen i sort du har? vær så snill og svar 🙂 Jepp, det er den. Bare i grå, selvom den ikke ser grå ut på bildene.

Hvordan brakk Axel armen? Han brakk den under fotballkamp, det var superglatt. Dakar!

Lurte bare på noe om genseren du har på fra Vero Moda; Hvor mye koster den ? Og hvilket senter kjøpte du det fra ? Den koster faktisk bare 199 kr, tror jeg. Kjøpte den i Karl Johan.

Hvor ligger Lychi butikken du kjøpte kjolen i? Den ligger like ved Karl johan, rett ovenfor karnevalsbutikken Standar.

Og hvor kjøpte du Parajumper jakken din? Hvilken størrelse bruker du? Den kjøpte jeg på Svean på Palleet, i SMALL.

Hvor har du kjøpt den genseren du hadde på deg i “k&h prosjekt” innlegget? håper du svarer, den var nydelig! Åh, takk. Den er fra Ralph Lauren, kjøpte den i Barcelona.

HERREGUD, for en fin kjole! Har dere det så formelt? Hos oss er det mer sånn at jo kortere, jo bedre 😛 Tusen takk! Ja, vi har det veldig formelt. På vår skole kunne virkelig ingen kommet med en sånn superkort, fjortiss kjole…

Har du farget håret? Nope, bare glanvask en gang i sommer. Det har gått ut nå..

Hva kostet det stjerne skjerfet ditt ? :- ) 300? Trooor det.

Hvor kjøpte dere de fake neglene? På Lindex, de var veldig fine og satt lenge.

Ligner du på søsteren din? 🙂 Har aldri sett henne på bloggen. Hmm, egentlig ikke.. Hva synes dere?

Nå er jeg hos Fanny forresten, vi slapper av med godteri og hver vår mac. Mer sosialt blir det ikke!

– ANDREA BADENDYCK

39 kommentarer

Siste innlegg