Dagen i dag

Hey!

I dag har jeg vært i byen med Axel, shoppet litt, sett “Kongen av Bastøy” på kino med Axel og hans hyggelige familie og deretter sett en til film hos Axel før jeg ble hentet. Kongen av Bastøy var en veldig bra, og sterk film. Anbefaler alle å se den! Alt i alt, en veldig koselig dag ♥

Det er en del romjul salg i Oslo nå, så anbefaler alle som bor her til å ta en titt i butikker! Selv kommer jeg til å handle en del de neste dagene.. Fikk ikke kjøpt så mye i dag, i og med at Axel er en gutt og ikke en shoppinglover, men her er det jeg kjøpte:

Rosa/rød genser fra Bikbok.

Og øredobber fra Accessorize!

Noen bilder fra før kinoen startet:

Handsome! ♥

Snakkes i morgen, tenkte å lage en videoblogg hvor jeg svarer på “Ukens spørsmål” istedet for skriftlig. Tusen takk for alle hyggelige kommentarer i det siste, tar det veldig til meg. Dere er herlige!

 

– ANDREA BADENDYCK

35 kommentarer

Siste innlegg