Thoughts

Hei!

Det værste som finnes er en dag hvor man bare ligger hjemme, kjeder seg, spiser godteri og er på pcén. Ikke missforstå, slike dager kan være digge om man har hatt en slitsom uke, men ikke så digg når man helst vil finne på noe gøy! Man føler seg som verdens største slask, og når klokken er blitt mye- som at hele dagen er bortkastet. I dag har vært en litt sånn dag, selvom jeg skal på filmkveld etterpå. Men siden de jeg skal være med er så treige, ligger jeg da her, med maccen på fanget, pepperkakeboksen ved siden av meg, julebrus på bordet- og føler meg som en slask. Kjeder meg faktisk, haha.. har ligget i sengen siden klokken var 2! Å gud, fem timer.. Ja, da er det ikke rart jeg kjeder meg.

Når jeg kjeder meg tenker jeg også på mat og godteri, hele tiden! Om jeg hadde ligget hjemme som dette hver eneste dag, skal jeg love dere jeg hadde vært minst 3 ganger større. Heldigvis gjør jeg så mye hele tiden at jeg ikke rekker å spise, haha.. tror det er slik jeg holder meg slank. For trening? Nei…. det gidder jeg ikke.

Det var da dagens lille tankegang som jeg deler med dere, så her er to “Jeg kjeder meg bilder”:

JA, jeg har en plakat av en liten søt hund i samme rase som min på rommet.. Ikke mobb meg 🙁

 

– ANDREA BADENDYCK

56 kommentarer

Siste innlegg