Ukens spørsmål

Hey!

Jeg vet hvor irriterende det er med bloggere som ALDRI svarer leserne sine, akkurat som om de ikke leser kommentarene eller bryr seg. Derfor har jeg noe som heter ukens spørsmål, hvor jeg prøver å få svart på spørsmål fra dere hver uke. Lovte dere å svare i dag, så her er svarene:

Hvor kommer den lyselilla kosedressen din fra? – Den er fra Risøe.

Bor du i leilighet eller hus? – Hus.

Tjener du penger på bloggen nå som du har fått litt reklame? – Hehe, nei. Fortsatt ikke 🙂

Funnet ut hvilken linje du skal søke på neste år? Er veldig sikker på allmenn på handels, men har litt lyst på media på Elvebakken også… Tips meg gjerne!

Hvor kjøpte du jakken din? – Svean, på paleet.

Bruker du selvbruning eller tar du sol? – Tok sol 3 ganger før juleballet, men nå er det bare selvbruning en gang i blant. Bruker Saint tropez sin, som er kåret til verdens beste. Forguder den!

Bor søsteren din sammen med dere, og hvor gammel er hun? – Ja, det gjør hun. Hun er 18, akkurat som broren min. De er tvillinger!

Hvor vil du bo når du blir stor? – Hmm, vet ikke helt! Enten et hyggelig sted i Oslo, eller kanskje utlandet? USA? Hvem vet?

Spilte Yvonne “Akaya” i jul i svingen? – Hehe, jaa! Morsomt at så mange kjente henne igjen..

Hva fikk du til jul? – Klær, penger, smykker, parfyme, kremer osv osv, + 6 dagers Londontur i vinterferien. Yey!

Hvilke  strls har du i blusen fra Axel? – Small.

Hvor får man kjøpt merket Juicy coture? – Hmm, du kan i allefal kjøpe kosedressene på Svean på Paleet.

Jeg synes jeg så Fanny i Stavanger i dag, kan det stemme? – Hehe, oh yes!

Kan du lage en sminkevideo? – Har laget 4 stykker tror jeg, den forrige var ikke så lenge siden. Søk på “puusn07” på youtube.

Skulle ikke du blogge 3 ganger hver dag når du fikk Macbook pro? – Sa jeg skulle prøve å blogge 2-3 ganger hver dag, og det prøver jeg selvfølgelig på.

Leser du alle kommentarene dine? – Ja, og jeg er ikke den eneste. Det gjør også pappa + maaange av vennene mine, haha!

Hvor er genseren fra “pepperkakebakingen” fra? – Raplh Lauren, kjøpte den i Barcelona i sommer.

Gidder du å lage et innlegg der du forteller litt om kameraet ditt? – Hmm, er ikke så mye å fortelle. Kan faktisk ikke så mye om det! Bruker Canon eos 500 d, som er et speilreflekskamera. Den har også film, noe som er veldig bra. Tar utrolig bra bilder, og koster vel rundt 5000 kr i butikkene nå.

Har du egentlig krøller eller rett hår? – Har litt blanding, bølger..

Hvordan rase er hunden din? – West highland white terrier, supersøte!

Kan du lage et innlegg om deg og Axel? – Ja, vet dere har spurt lenge.. Men har jo INGEN bilder på den nye pcén, så da må jeg først overføre fra den andre osv. Litt stress 🙂 Men skal få gjort det en dag jeg har tid!

Hva redigerer du bildene dine i? – iPhoto, og noen ganger gimp om jeg gidder.

Hva bruker du av kremer/sminke på huden din? – Ingen kremer, utenom selvbruning fra Saint tropez noen ganger. Men i det siste har jeg bare brukt mineralfundation og solpudder fra Id Bare minerales + rouge fra Isdora.

Er du helt Norsk? – Jeg er 75% norsk og 25% svensk. Thats it!

Hvilken klasse går du i? – 10. klasse.

Hva bruker du til å få så ren hud? – Bruker virkelig ingen renseprodukter/kremer på huden min, så er vel bare heldig. Oppstår en kvise noen ganger, men da bruker jeg “Basiron”, som er veldig bra på å fjerne kviser.

 

– ANDREA BADENDYCK

33 kommentarer
    1. har spurt om dette før, men får ikke svar:
      hva fikk du i snittkarakter? og hvilken karakter får du i gym?

    2. skulle ønske du svarte på spørsmålet mitt, men jeg skjønner at du ikke kan svare på alle. men bra svart på de du svarte på, kanskje du svarer på det en annen gang :-DD <3

    3. Anbefaler deg og begynne på Noroff Mediegymnas, om du er interresert i media. Man trenger heller ikke å være interresert, selvom det er en mediaskole. Jeg går selv på Noroff, og er veldig fornøyd med det. Skolen er en privatskole, og den ligger i torggata. 🙂

    4. Veldig bra svart Andrea! Syntes det er bra at du tar en par spørsmål å svarer på, du er overhodet ikke overfladisk som en del andre bloggere er. Syntes du er topp og veldig jordnær noe som er supert. Stå på søta 😀

    5. ja, du har sånn flatt hår, sånn som ghd kan gjøre det.
      har du ghd, det har jeg den er utrloig bra.
      skal du bli sponset siden karolne spurte om det?
      kan du lage ett innleg om ghd viss du skal bli sponset? = )

    6. Hvilken glattetang bruker du?
      Har du noen ekstra linser/objektiv/blits som du bruker på kameraet?
      Kan du vise i ett eller flere innlegg hvordan du redigerer bildene dine?

    7. jeg har en ghd kiss, den er utrloig bra. Venninen min har black giftset. Hadde sykt lyst på den , den er så skjønn ! ;))))))))

    8. hva er basiron? jeg har og sånn hud som bare av og til får noen kviser og det er så plagsomt….
      Hvor får man kjøpt det? 🙂

    9. Jeg syntes jeg så søsteren din på Sandvika senteret 29.desember, kan det stemme? Det ligna noe helt syykt ihvertfall!

    10. Ikke start på MK hvis du kun vil gå der for å få studiekompetanse.. Du ødelegger bare for jævlig mange andre som trenger det for å bli f.eks fotograf.

    11. Hvor var ballkjolen din fra? vet du om noen butikker som har ballkjoler som ikke er så dyre? Skal på skoleball snart ;D
      plizzz svar!!:D

    12. sorry, men jeg så på en gammel videoblogg. så sa du sånn: ohyes, oh-no. synes det var litt wannabe voee….
      men fin blogg har du fordeom 🙂

    13. Et tips; til tross for at du har utrolig fin og ren hud ville jeg anbefalt deg å begynne og bruke renseprodukter og fuktighetskrem. det får du VELDIG mye igjen for senere. Selv anbefaler jeg MD formulations 🙂
      Og ellers burde du gi deg en klapp på skulderen, du er kjempeflink å blogge, og du oppdaterer veldig ofte.

    14. Jeg skjønner du vil velge elvebakken på medie-linje, mange gjør det for det er en billig vei for å slippe vanlig skole. Men dette er noe du virkelig kommer til å angre på siden du er en så søt jente! Jeg kjenner deg ikke, men liker bloggen din – og ut ifra den virker du som en jente som burde gå på en skole som passer deg, og det er virkelig ikke elvebakken! trust me..
      Handels er en bra skole, men mange blir satt ned helt sykt pga lærerne er sykt harde… Og alle som starter på handels blir bare helt mainraped, selv om du vil eller ei, noe jeg syntes er veldig dumt pga har mange gode venner der.. Da jeg gikk på majorstuen i 10. visste jeg heller ikke hva jeg skulle velge, men klarte heldigvis å bytte fra Handels til Fagga i siste liten pga ble kjent med noen sykt fete follk som klarte å manipulere meg til å ta heller det valget. Disse folkene kunne jeg serr ikke takket nok for jeg elsker fagga, og du kan ikke finne en fetere og diggere skole enn fagga!! Og jeg sier deg, hvis du velger fagga kommer du til å være veldig velkommer 😉
      peace out

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg