Dagen i går

Hadde så vondt i går og var så sliten, at jeg ikke orket å blogge om dagen. Derfor gjør jeg det i dag!

Hele dagen gikk jeg rundt å telte timer/minutter til jeg skulle ta piercingen, med en blandet magefølelse. Gruet meg til å ta den- men gledet meg til å ha gjort det. Etter skolen møtte jeg Tuva, og vi dro til byen sammen. Vi kjøpte mat og iskaffe på Oslo City, og bablet i vei. Tror piercingen var et ganske stort tale-emne i går, haha!

Spent og nervøs….

Vi møtte pappa, og da fikk jeg den fantastiske bursdagsgaven min:

iPhone 4, elsker den allerede!

Og så hadde klokken blitt nesten halv 5, og jeg gikk med hjertet i halsen bort til Safari body art.

Veldig koselig dame som piercet meg!

Hun ville være med på bloggen, hyggelig!

Anbefaler alle å dra på Safari Body art, det var veldig proft der. Hun forklarte kjempenøye, gjorde det ordentlig og var flink på å roe meg ned. Jeg var så nervøs at jeg var klissvåt i hendene, og sa “Jeg vil ikke alikvell, jeg vil IKKEEEEE”. Skikkelig pyse, følte meg rett og slett dårlig til og med før vi hadde tatt den. Men jeg bet tenna sammen, til tross for hvor mye jeg gruet meg. Det var vondt å ta hullet, kan beskrive følelsen som at det “rev” veldig hardt. Ikke svi-ing! Det var veldig vondt å ta hullet, og så gjorde det like vondt å stikke inn smykket. Hadde litt vondt hele kvelden, og klarte ikke å gå helt ordentlig. Le gjorde også vondt.. Men resultatet ble veldig fint, og ja- en må lide for skjønheten! Er virkelig verdt det, tenk så fint det er 🙂 🙂

Er ganske fornøyd, og er superflink på å ikke dulle med den. Er også helt inn i rensingen, ikke noe betennelse her i går´n altså..

Etter at jeg endelig var ferdig (og utrolig stolt), tok vi turen til Fridays på Aker brygge:

Det var litt vondt å sette seg:

Hahahaha.. Skulle beskrive smerten på et bilde:

Hahaha, bare tull. Fornøyd utrykk ♥♥♥♥

Heldigvis var verdens beste der å støttet meg!

Haha, crazy..

Veldig glad i dere ♥

Hihi, fikk gratis Oreokake siden jeg hadde bursdag. Wii!

Elsker deg 🙂

Dette var da bursdagen min i bilder, håper dere likte innlegget!

 

– ANDREA BADENDYCK

48 kommentarer

Siste innlegg