Natta

Hei!

Mange klager fordi det har vært lite oppdateringer i helgen. Jeg har vært med Axel og familien hans til Beitostølen, og da er det ikke bloggen som er på førsteprioriteringen. Der skulle jeg kun kose meg, og det har jeg gjort. Husk at jeg blogger for meg selv, det blir feil om jeg skal blogge når jeg ikke vil. Dere kan heller være glad for at dere faktisk kan følge meg her hver eneste dag, oppdatering eller ei. Ikke jeg som tvinger noen til å fortsette å lese bloggen min 🙂

Det har vært utrolig hyggelig på Beitostølen med Axel og familien hans. Masse utetid, god mat og hyttekos! Tiden har gått utrolig fort, skulle gjerne vært der myyyye lenger. Axel er den herligste personen jeg vet om, og familien hans er fantastisk. Kan det bli bedre? Vi driver med videobloggen til dere som har spurt, så den kommer i løpet av uken. Alt i alt en superkoselig og hyggelig tur ♥

Tok bare iPhone bilder, så det er elendig kvalitet. Men men, bilder er bilder!

Haha, tok heisen med kjelken!

Axel og broren, Johan- Klare til å kjøre!

Bare min og verdens aller aller beste koseklump ♥♥♥♥

Snakkes i morgen, sov godt 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

51 kommentarer

Siste innlegg