For noen negler!

Hey!

Gjett hvor jeg har vært i dag? På Stovner senter, Neglsnekkeriet, for å fikse neglene mine. Første gang jeg har gjort det, og jeg ble utrolig fornøyd med resultatet! Negler gjør så mye, og det er så utrolig fint å ha velstellte, flotte negler. Mine var helt foferdelig stygge, og jeg skjulte de alltid med sort neglelakk. Føles fantastisk med fine negler!

Kathrine, som tok det på meg, var også utrolig flink. Det tok litt under 1 time, men tiden gikk fort. Hun var veldig hyggelig og vi snakket endel underveis. Jeg skjønner ikke hvordan hun har klart å få det til å se så sykt ekte ut, den falske tuppen har liksom smeltet inn i neglen min slik at det ser ut som at det er min egen. Er utrolig fornøyd med resultatet, se så fint det ble:

Hoho, et lite valentines hjerte på den ene neglen!

De holder i 4-6 uker, og da kan du fylle på nytt hos dem. Det koster ikke så mye, men husker ikke helt prisen. Det jeg tok heter “Ett sett negler”, som det er tilbud på ut februar. Satt ned fra noe med 700 kr til 425 kr, billig! De holder til i salongen Gunnhild frisørene, Stovner senter i Oslo. Hvis du vil se litt fler bilder av diverse resultater, kan du melde deg inn i facebookgruppen deres “Neglsnekkeriet“.Hvis du har lyst til å bestille time, kan du ringe 97535030 eller sende mail til [email protected].

 

Fler som har fikset negler i salong før?

 

– ANDREA BADENDYCK

52 kommentarer

Siste innlegg