Shampoo & Balsam

Hey!

Til dere som spurte i forrige innlegg, dro jeg hjem i går kveld fordi de andre skulle på bankett. Det er en stor gallamiddag som varer i rundt 4 timer. Det er kun de som deltar i nm som fikk være med, så da var det på en måte ingen vits i å bli i leiligheten resten av kvelden. Vi måtte uansett ha stått opp klokken 7 i dag å reist hjem, fordi Silje hadde en tidlig håndballkamp i dag. Så sånn er det med den saken!

Til en annen ting. Mange har spurt om hvilken shampoo og balsam jeg bruker, men har faktisk aldri svart på det. Derfor gjør jeg det nå! Det er disse:

Har kjøpt hos frisøren før, men la merke til Makestyle.no sitt supertilbud her forleden! Slik så det ut:

Shampooen og balsamen + et solpudder fra GloMinerales til bare 387 kr!  Pudderet i seg selv koster 399 kr, shampooen 130 og balsamen 130- Så dette var egentlig et ganske sykt tlbud. Solpudderet var også veldig bra, så jeg er utrolig fornøyd!

Produktene lukter himmelsk, og gjør håret mykt og fint. De er spesielt for de som sliter med slitt hår, og vil ha det sunt og friskt igjen. Slik er det vel med de fleste som retter håret? Helt klart en favoritt på badet ♥

Fler som bruker disse eller produkter fra Sexy hair?

Vet jeg får spørsmål om dette, så da bare sier jeg i fra om at NEI, om det er så viktig, jeg får ikke penger for å skrive dette eller for noen andre produktanmeldelser på bloggen.

 

– ANDREA BADENDYCK

28 kommentarer

Siste innlegg