20 ting om meg selv

– Ble 16 år i januar

– Har en kjæreste som heter Axel, som jeg har vært sammen med siden 13.12.2008

– Jeg elsker å reise og oppleve ting

– Er med venner nesten hver eneste dag og er veldig sosial

– Har gått på tre forskjellige skoler 

– Er ganske usunn til tider

– Trener ikke (Skal starte nå til våren)

– Er i byen (oslo sentrum) veldig ofte, mange ganger i uken

– Elsker å shoppe men blir desverre superfort lei av klærne mine

– Klarer ikke se meg selv blek, å se brun ut gjør at jeg føler meg vel

– Jeg er ikke opptat av å være populær og å ha mange venner, det viktigste for meg er å ha noen EKTE, nærme venner som alltid er der for meg

– Er veldig følsom og blir ganske lett lei meg

– Samf. er mitt favorittfag og de jeg ikke liker er matte/gym

– Jeg hater beina mine, synes leggene mine er for muskuløse (ligger til i genene, men hater det virkelig)

– Jeg skal starte på Ullern vgs til høsten, vanskelig å si om jeg gruer eller gleder meg

– Jeg er nesten alltid glad, finner på mye rart og tuller hele tiden

– Er faktisk avhengig av leppestift, når var sist gang dere så bilde av meg uten det? Uff, føler meg naken uten

– Jeg er veldig familiekjær og er veldig glad i å være med/ møte familie

– Jeg synes det bare er rart når folk kaller meg toppblogger, føler meg ikke som en! Er kanskje fordi jeg kun har vært her i noen mnd, men føler meg fortsatt som en helt vanlig person

– Jeg leser aldri aviser eller nettaviser, burde egentlig starte med det



– ANDREA BADENDYCK

80 kommentarer

Siste innlegg