Svar på ukens spørsmål

Heihei!

Nå er det en liten stund siden jeg har svart på spørsmål, så nå kommer det en del. Tar det skriftlig denne gangen, så får det bli video neste gang. Variasjon er greit!

Syntes du har så fine bryn. Napper du de selv, og farger du de ? Eller er det naturlig farge ? 🙂

Svar: Tusen takk! Gjør nesten ingenting med dem, men napper dem litt i blant. Hater å tegne på de, synes jeg blir så oversminket og stygg da.

Vet du om topshop kommer til oslo? i alle fall når? :-))

Svar: Det var snakk om det, men plutselig ikke? Aner ikke, men er lov å håpe.

Kommer det fler episoder av “Our life as AB & AB” ? 😀

Svar: Jaaa, bare vanskelig å komme på hva vi skal ha video om! 🙂

Hvordan tar du solarium? går du til brun og blid og hvor mye koster det?

Svar: Brun og blid, prisen avhenger av hvor lenge du tar det. 27 min = 100 kr.

Jeg lurer på noe; hva syns axel om at du og bjørn erik er så gode venner? :- )

Svar: Han syens det er helt greit, vi har vært bestevenner så utrolig lenge. Bjørn Erik er jo nesten også bare med jenter, så Axel blir ikke sjalu fordi han er med meg. Bjørn Erik og jeg kunne aldri vært noe annet enn venner, han er som feks Fanny for meg.

Når du bruker selvbruningen, bruker du det på hendene også? Eller vasker du bare hendene etterpå? Hvis du vasker dem, blir det ikke skille fra armen og handa da? Og blir selvbruningen fort skjoldete?

Svar: Selvbruningen blir skjollete om du ikke dusjer dagen etterpå, ellers holder den seg helt fin. Jeg vasker påfører selvbruningen med en hanske, og bruker den også til å ta på hendene.

Hvor er det du kjøper selvbruningen din fra? Og hvor mye koster den?

Svar:Kjøper min i London (superdrugs), kjøpte tre flasker forrige gang og skal hamstre et par til nå til helgen også. Kostet 350 der, for den største 🙂

Hvor mye bruker du på shooping? (penger)

Svar: Haha, det aner jeg ikke. Det er måneder jeg ikke shopper i det hele tatt, mens en annen masse. Varierer!

Hvor kjøper du alle de fine klærene dine?

Svar:Å, takk. Varierer, men har mest fra River Island, Topshop, Bikbok, h&m, Zara og palleet.

Hvordan er miljøet på skolen der du går? Er det sånn populæritets status elns? Helt ærlig er det ikke så veldig bra. Det er veldig sånn som du spør om.

Topp fem blogger? 😀

Svar:Hmm… Kenza, Living doll, Lene orvik, Julia Nyland og Ulrikke Lund.

Kan du virkelig være 100% deg selv med Axel? 

Svar: Oh yes! Minst 100%.



Hva syntes du om pelsfarmer?

Svar: Slike som er helt forferdelige som du kan se på youtube, synes jeg er forjævlige. Greit nok å bruke pels om dyrene har fått levd et langt, frikst liv som de fortjener og en tar pelsen når det dør istedet for at pelsen råtner bort. Dyremisshandling er det værste jeg vet om.

Hvordan kjenner du hermine meinich?

Svar: Det startet med at hun sendte meg en message på facebook også møttes vi etter å ha snakket en stund. Supersøt jente!

Og hvilken farge er det på huset du bor i?

Svar: Lyseblått

Kan du filme eller vise bilder av rommet ditt?

Svar: Kanskje.

Er moren din rektor på bjørndal skole ?

 Svar: Ja, det er hun.

Tjener du penger på bloggen?

Svar: Ja. Om ikke alle har fått det med seg så betaler blogg.no topplistebloggerne en gang i mnd. Men foreldrene mine er strenge, så det meste blir spart til jeg blir eldre.

U.S.A genseren din, hvor er den fra og hvor mye kostet den sånn ca?

Svar: Har skrevet det veldig mange ganger, men den er fra Ralph Lauren og kostet rundt 1500 – 2000 kr.

Er hårfargen din helt naturlig, eller har du farget det før?

Svar: Naturlig.

Er broren din homo?

Svar: Nei, det er han ikke.

Hva ved deg selv liker du best?

Svar: Vet ikke helt, enten øyenfargen eller leppene.

Hvor skal du i sommerferien?

Svar: La og Hollywood med Henriettebestis, hytta og Spania med mor og far og kanskje Axel. Muligens litt til også.

Det går rykter om at du har vært utro mot aksel eller flørter med andre gutter så han skal se det?

Svar: Haha, rykter er rykter vet du. Har aldri vært utro og ville aldri ha vært det, slik er det værste som finnes. Viktig å kunne stole på hverandre 🙂

Hvem er dine beste venner? gutter og jenter

Svar: Har mange gode venner, men de beste er Bjørn Erik, Axel, Tuva, Henriette, Maria, Elena og Fanny

har ikke sett deg bruke høye heler, har du noen skopar med heler?

Svar: Jepp, har noen par med høye heler.

Har du polske røtter pga. etternavnet ditt?

Svar: Nei, etternavnet mitt er norskt, tro det eller ei. Et av de eldste etternavnene i Norge, og det stammer sansynligvis fra Nederland. Det er veldig sjeldent og jeg liker at jeg heter noe unikt.

Hvor mye veier du?

Svar: 54 kilo, vekt er ikke noe jeg bryr meg noe om. Så lenge en ser fin ut spiller det ingen rolle hva en veier!

Får du og Axel lov til å sove på samme rom når dere overnatter nå som du har blitt 16 år ?

Svar: Ja, det var kravet. Vi måtte vente i to år 🙂

skal du få deg moped?

Svar: Jepp, tenker å kjøpe det til sommeren!

Jeg lurte på hvordan mac du har? Skal få og lurte på om du anbefalte en eller to?:):)

Svar: Jeg har Macbook pro, anbefaler ALLE maccene. Helt fantastiske 🙂

Håper dere fikk svar på noe dere lurte på. Om du har noen fler spørsmål- skriv i kommentarfeltet. Snakkes i morgen, sov godt alle søtnoser ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

178 kommentarer

Siste innlegg