Natta

Har fri i morgen fordi noen av klassene ikke har hatt eksamen enda. DIGG! Har forresten laget ferdig videoblogg om hvordan man bruker Mario Badescu hudproduktene, og i morgen lager jeg spørsmålsrunden. Nå skal jeg redigere den jeg lagde isted, selvom jeg egentlig heller vil sove. Alt for bloggen vet dere! Også kommer det sikkert fler etterhvert.

Tenkte å kanskje skrive litt om hva jeg skal resten av uken slik at dere vet: Onsdag skal jeg først lage videoblogg, deretter gjøre noe blogggreier med Miinto og kanskje grille på stranden med jentene om jeg orker. Torsdag skal jeg være med Henriette hele dagen, blir koselig. Fredag skal jeg ha kosekveld med Axel og lørdag er det Bjørn Erik´s bursdag og overnatting med Elena (+?). Søndag…? Har ikke planlagt enda, kanskje jeg tar den som en bloggdag. Haha, mange synes det er rart at jeg planlegger langt i forveien, men jeg liker bare å vite hva jeg skal alle dager i løpet av en uke. Er en rastløs og sosial person, sånn er det! Inrømmer at jeg allerede har begynt å planlegge neste uke også, haha……

Sov godt alle søte ♥ (Haha, dette var forresten det minste innlegget jeg har hatt pga små bilder). 

 

– ANDREA BADENDYCK

37 kommentarer

Siste innlegg