Outfit

Heihei alle søte!

Åh, dere aner ikke, jeg får så utrolig lyst til å gi et kit til dere alle sammen. Skal prøve å få lov til å gi bort noen fler, håååper jeg kan det. Kommer til å bli vanskelig å velge…I dag har jeg vært på hos Karma (som selger disse produktene via miinto), og fått plukket med meg endel hudprodukter, litt sminke og redken hårprodukter. Ah, love love ♥ Nå skal jeg ut å jogge, vet dere fikk litt sjokk i det dere leste det, men jeg skal ha en sunnhets måned! Jeg skal trene en gang om dagen, kutte ut godteri og brus. Har aldri gjort dette før, så det kan bli spennende, hehe..

Har vært så heldig å fått mine egne Ray Ban solbriller, de forrige jeg har brukt har jeg lånt av broren min. Mine er fra http://Solglass.no! Elsker de, her er dagens outfit:

Cardigan // River Island, smykke // h&m, bukse // Lee, tee // Acne, sko // Din sko, briller // Rayban fra http://solglass.no, her er direkte link. Anbefaler alle å kjøpe der, de koster 250 kr mindre enn i butikkene. Det er noe å like ♥

Likte du dagens outfit?

 

– ANDREA BADENDYCK

109 kommentarer

Siste innlegg