Sleepover

Hei!

I går spiste vi taco, leide Mean girls 2 og spilte litt spill. Filmen var bra, men ble kanskje litt lang? Elsker små jentekvelder, veldig koselig. Bilder sier mer enn ord, så jeg viser dere heller bare masse bilder fra overnattingen

Taco! ♥

Mean girls 2! Skikkelig jentefilm.

Fanny kooser seg! Haha

Når filmen var ferdig spilte vi Alias:

Haha, Alias var veldig gøy! Alle var sååå gira og helt med, lol. Jeg og vilde vant ♥♥

Wohoooo!!

Fanny og Elena var ikke heeelt i moodet etter å ha tapt, haha!

Også gikk vi ned for å legge oss, Fanny ville ikke være med på bilder, så da var hun fotograf:

Haha, kos ♥

Også i dag tidlig, vekket Elena meg brutalt med en utrolig irriterende sang. Hun hadde laget pannekaker da, så jeg tilga henne:

Hehe, trøtt 🙂 🙂

Etterpå skal vi i Bjørn Eriks bursdag, gleder meg! Snakkes senere i dag, kos dere.

 

– ANDREA BADENDYCK



65 kommentarer

Siste innlegg