Glaad

Hei!

Deilig å endelig være ferdig med eksamen, jeg og Fanny har virkelig jobbet helt sykt hardt. Det ble en sterk femmer, og vi gjorde vårt beste, så da er vi selvfølgelig fornøyde. Hadde jo håpet på sekser, men sensor var desverre veldig streng. Menmen, skal ikke klage altså!

Nå kan jeg nesten si at jeg har ferie, ALT av karaktersetninger er ferdige. 10. klasse har gått utrolig fort, spesielt siste halvåret. Nå er jeg ferdig og det føles godt. Skal bli deilig med sommerferie ♥ Bestilte forresten nettop en del fra Victoriassecrets, gleder meg veldig til å få det:

Topp og kosebukse!

Ah, jeg er helt forelsket i bikiniene! Snart er disse fem mine, woho ♥ Tenkte at når jeg først bestiller burde jeg bestille en del, fordi det er veldig dyrt med frakt/toll osv. 

Like?

 

– ANDREA BADENDYCK

133 kommentarer

Siste innlegg