Sjokoladespaet

 

Hei!

Nå blogger jeg på søsteren min sin pc, eller ja, min gamle mac som hun overtok da jeg fikk proén. Får låne denne til å blogge med til min er reparert, eller til jeg har fått en ny en. Håper det ikke tar så altfor lang tid, er veldig kjipt å ikke ha egen pc 🙁

Menmen, jeg tenkte å blogge om sjokoladespaet i går da! Jeg og Ine ble massert i en og en halv time med sjokolade, og det var veldig deilig. Hele meg luktet skikkelig melkesjokolade etterpå! Det var litt vondt noen ganger, fordi de gjorde det veldig hardt. Også var det litt ekkelt da damen dro i fingerne og tærne mine en etter en, slik at det knakk. Ææ, jeg hater sånne knekkelyder! Haha,  men det var kjempe avslappende og kroppen føltes veldig deilig når vi var ferdige.

De hadde masse rart til salgs der! 

Haha!

Ine ♥



Har du noengang vært på sjokoladespa?

 I dag har forresten jeg og Axel vært sammen i 30 mnd, altså to og et halvt år! Så nå skal jeg snart til han på romantisk middag og deretter kino. Koos ♥

 

– ANDREA BADENDYCK 

82 kommentarer

Siste innlegg