10 plagg til salgs

Heihei!

Hehe, mine “erkelesere” husker kanskje absb? Salgsbloggen min for sikkert snart to år siden.. Haha, den var bare fail egentlig. Men jeg har masse klær jeg ikke bruker, derfor tenkte jeg å legge ut noen her. Gidder ikke skrive noen spesiel pris, bare skriv en mail om hvor mye du er villig til å gi, så “vinner” den som byr mest. Alle klærne er kun brukt noen få ganger, om de er brukt i det heletatt. En kan ikke se noe tegn til at plagget er brukt på noen av dem 🙂 Jeg skriver solgt under bildene så fort noe ikke kan kjøpes lenger! 

* Du MÅ ha penger på konto for å by

* Jeg sender plagget/plaggene når pengene har kommet inn på min konto

* Kjøper betaler porto (ca 50 kr ellernoe slikt?)

* Du må være aktiv på mailen

* Merk e-mailen med “plagg 1,2,3 osv”

* Ikke glem å si hvor mye du vil gi

Plagg nr 1 – Singlett fra Ed Hardy. Ordinær pris husker jeg ikke helt, men rundt 400 kr? (strl x-small, men er stor i størrelsen)

Plagg nr 2 – Silke skjorte fra Zara, ordinær pris 300 kr (aldri brukt, strl x-small og er stor i størrelsen) SOLGT

Plagg nr 3 – Hettegenser fra Bikbok, ordinær pris tror jeg er 300 kr. (aldri brukt, strl small)

Plagg nr 4 – Cardigan fra Gina Tricot, ordinær pris husker jeg ikke…Er så lenge siden! Strl small SOLGT

Plagg nr 5 – Jakke fra Carlings. Ordinær pris 800 kr (aldri brukt, x-small men stor i strl) SOLGT

Plagg nr 6 – Cardigan fra Carlings. Ordinær pris husker jeg ikke helt, men den var ganske dyr. 600 kr kanskje? (small) 

Plagg nr 7 – Cardigan fra Vero Moda. Ordinær pris 300 kr (XL men liten i strl) SOLGT

Plagg nr 8 – Genser fra Bikbok. Ordinær pris 400 kr (brukt en gang, x-small men stor) SOLGT

Plagg nr 9 – Skinnjakke fra Cubus i strl small, ordinær pris 500 kr. SOLGT

Plagg nr 10 – Cardigan fra River Island. Ordinær pris 500 kr.  (brukt en gang, strl small) SOLGT

Send mail til [email protected] hvis du er interessert i å kjøpe. Kun seriøse henvendelser, husk å merk e-posten med hvilket plagg du ønsker og ikke minst å skrive hvor mye du vil by♥



– ANDREA BADENDYCK

99 kommentarer

Siste innlegg