Perfekte sommerproduktet

Hei!

Siden Makestyle har denne sommerkampanjen gående:

Altså gratis frakt + at kjøp over 1000 kr får en gratis lipgloss fra Nilens jord, må jeg nesten bare anbefale dere et pudder som også er fra Nilens jord og kan kjøpes på Makestyle. Det heter “Nilens jord Sahara shimmer”:

Slik ser det da ut. Jeg har brukt dette pudderet i sikkert en måned nå, og jeg må bare si at jeg elsker det! Bruker den ikke i hele ansiktet i og med at fargen er ganske sterk, men feks i kinnene og pannen er den perfekt. Pudderet gir deg den perfekte gløden og ser dødsbra ut. Her har jeg det i kinnene og tinningen:


Helt klart en sommerfavoritt som jeg kommer til å bruke hver eneste dag. Kan kjøpes hos makestyle og her er direkte link ♥

Annonse

 

– ANDREA BADENDYCK

51 kommentarer

Siste innlegg