Siste kvelden

Hei!

For dere som ikke visste det, reiser jeg hjem fra Frankrike i morgen. Flyet går 13.40, så vi må reise herfra senest 10. Blir deilig å komme litt hjem, men er jo ikke hjemme så lenge.. Bare tre dager senere, altså den 14, reiser jeg med mamma, pappa og Axel til Mallorca/Palma. Gleder meg selvfølgelig til det! ♥

Jeg og Henri tok en siste middag her i Frankrike istad. Bestillte Lasagne, elsker det:

Her er forresten dagens outfit:

Topp fra Hm // Skjørt fra Gina Tricot // Ring fra Claries // Veske fra Topshop

I morgen har søsknene mine bursdag (Ja, de er tvillinger). De blir 19 år, så i den anledingen skal familien ut å spise på Fridays. Så da blir det å komme seg hjem fra flyplassen, legge fra seg koffert osv og så rett ut igjen. Litt stressende kanskje, men veeeldig hyggelig da ♥ Snakkes i Norge!

 

– ANDREA BADENDYCK

 

80 kommentarer

Siste innlegg