God natt

Hei igjen! Tenkte bare stikke innom for å si natta. Tv’n har stått på i timesvis nå, jeg håper vi snart finner ut mer. Hvem/hva som står bak alt dette forferdelige.. Jeg håper også at ingen jeg kjenner er pårørt, men det får jeg vel vite snart. Sender varme tanker til de som har mistet eller savner noen! Nå skal jeg legge meg og få tankene litt bort fra alt kaoset en stund. Er spent på morgendagen…

Marineland i dag var forresten utrolig bra! Sjøløve og Delfinshowet var fantastisk! For noen flotte og kloke dyr, ble veldig imponert. Sjøløver er forresten de søteste noen sinne, ååhh.. Im in love!! Var så heldig at det gikk ann å ta bilde med disse herlige skapningene, så da benyttet jeg sjangsen:

<3 <3 <3 Bildene skal helt klart rammes inn, minner! Anbefaler alle å dra innom Marineland hvis dere har et i nærheten når dere er på ferie. Sov godt da, snakkes i morgen.

– ANDREA BADENDYCK

75 kommentarer

Siste innlegg