Min flaks igjen x10000

Jepp, dere leser riktig, maccen min er ødelagt. Den ble jo først ødelagt, så etter to uker på reprasjon, var den endelig fikset. Jeg var heeelt klar for å få blogget igjen, og i det heletatt ha min egen pc, men neida… Først klikker den hvert minutt, så jeg må skru den av og på HELE tiden. Dagen etter står det “Intet nettverkskort installert”, noe som bare var tull, maccen var helt dust. Så siden jeg ikke fikk internett bare lot jeg den ligge, og så gikk den ut på strøm. Tok den i laderen, men neida, den var DØD..Min flaks eller hva? Har ikke hatt pc siden starten av Juni nå. Den ble igjen sendt på reprasjon i går, så da får jeg den  forhåpentligvis tilbake igjen om to ukers tid. Hvis den ikke blir helt bra igjen denne gangen, må jeg kjøpe en ny. Er så LEI!!!

Får masse klager om dårlig blogging, men det er ikke min skyld. JEG HAR IKKE PC! Når jeg får blogget, låner jeg søsteren min sin, men det kan jeg ikke hele tiden. Så vær så snill ikke klag, jeg hadde blogget masse om jeg hadde hatt mulighet 🙂 Nå er jeg hos Elena etter å ha hatt en koselig kveld med hun og Fanny. Fanny dro nå, og jeg og Elena skal legge oss straks. Wohoo, interessant!! Sov godt da ♥

Søta

Love uu ♥


– ANDREA BADENDYCK

43 kommentarer

Siste innlegg