Verdens beste hårkur

Denne hårkuren/håroljen fant jeg da jeg var på favoritt hårprodukt-siden min, blush.no. Sjekket ut topplisten over mest solgte produkter, og ble nyskjerrig når jeg så den lå på første plass. Vet også at mange av vennene mine bruker den og hadde hørt mye bra. Måtte bare bestilles, og ja, den er helt utrolig bra! Man påfører kun ca tre dråper i hånden, og kan enten påføre i tørt eller vått hår. Hjelper utrolig mye mot feks slitte tupper. I og med at det kun er et par dråper om gangen, er den også veldig drøy i bruk. Virkelig et fantastisk produkt, håret blir silkemykt og kuren lukter helt utrolig godt ♥ Den er veldig oljette, noe som er grunnen til at du skal ta så lite av gangen! Om du tar i en hel håndfull (som jeg klarte å gjøre første gangen siden jeg ikke leste brusanvisningen…), kommer håret ditt til å se kjempe fett/oljette ut, så det anbefales IKKE 🙂 Haha. Dere finner den på blush.no, søk på biosilk therapy i søkefeltet. Den er satt ned fra 299 kr til 189 kr, så det er jo bra! Den kan også brukes som beskyttelse før retting/krølling av hår.

Fler som bruker / har prøvd denne?

 

– ANDREA BADENDYCK

107 kommentarer

Siste innlegg