Svar på spørsmål

Hvor lenge har du og Axel vært sammen? Siden 13.12.08

Når du redigerer videone dine, hva bruker du? 🙂 iMovie!

Godtar du alle venneforespørsler på face? Nei, hadde ikke godtatt på flere mnd, så det hadde samlet seg opp flere tusen. Men så godtok Elena et par hundre i går, haha… Woho!!

Hvilken skole kom du inn på? Ullern, førstevalget mitt. Tror det blir bra 🙂

Hvem vgs skal henriette begynne på? Fagerborg

Kjenner du mange som skal begynne på den skolen du skal begynne på, andrea? Nei, faktisk ikke veldig mange. Men blir nok ikke noe problem, regner med at man fort blir kjent med folk på vgs 🙂

Kan du si til Elena at hun må få seg blogg?!?! Tro meg, jeg sier det selv hele tiden. Hun orker ikke……

Hvordan var ditt og Axel første kyss?? Haha, han kysset meg da vi skulle si hadet i 8.klasse. Vi hadde avtalt å kysse lenge men hadde ikke turt, ntåå.. Ler av å tenke på det. Det var kjempesøtt, flaut, raskt og ja.. Var helt gelé i kroppen og ringte alle vennene mine med en gang

Har du smakt alkohol? Ja

Du har jo canon eos 500 d ikke sant? Brukte du lang tid på lære deg det? gikk du på kusj? eller hvordan lærte du deg kameraet? Hehe, jeg lærte det selv. Er veldig tenknisk, så det var null problem!

hvilken butikk har du kjøpt skjerfene med hodeskallene på, og det skjerfet med stjerner? Alle er fra forskjellige butikker, men hvis du er ute etter fine skjerf burde du kjøpe fra Beck sondergaard. Google det, helt sykt fine! Kan b.l.a kjøpes på Shoelounge i Paleet/Oslo. 

Kan du legge ut noen videor snart ? Jaa, må bare få maccen tilbake 🙁

Hvor er blusen på headeren fra? Den er Henriette sin, så vet ikke.. Tror hun kjøpte den i Spania

Hvilken er din favorittblogg? Tror det er Livingdoll, såååå inspirirende. Vakker jente!

Vil du komme på 1.plass? Det hadde jo vært gøy, men det er ikke noe stort ønske eller viktig for meg. Tror ikke det er så utrolig stor forskjell på der jeg er nå uansett 🙂

Liker du å blogge? ELSKER det

Favoritt reisemål? London ♥ ♥ ♥ ♥ 

Hvordan har du og Axel det? Utrolig bra, han er den beste kjæresten og jeg elsker han utrolig høyt! Lykkeelig

Ååå, gullklumpen, hvor søt kan man bli?!?



♥♥♥

Noe du lurer på til neste gang?

 

– ANDREA BADENDYCK

123 kommentarer

Siste innlegg