Sweet dreams

Hei igjen!

Nå er jeg hjemme etter å ha vært hos Fanny og deretter hos kjæresten. Kjempekoselig! Hadde ikke sett Axel siden søndag, så hadde savnet nusselussen min litt da ♥ Nå har vi forresten fått vite klassene på vgs, for de som ikke vet hvordan man sjekker så er det på kontakter på fronter. Kom heldigvis med en venn av meg, så da er det ikke så skummelt! Men har hørt rykter om at de to mediaklassene skal bli til en? Jaja, bra blir det vel uansett. Kjenner også en del på almenn som jeg gleder meg til å starte på skole med 😀

Fanny ♥ Bildet er fra i stad. Henne blir det i alle fal rart å ikke se hver dag, orker ikke å tenke på det!!!

Dere får sove godt, så snakkes vi i morgen. Tusen takk for koselige kommentarer og ikke minst stemmer på blogawards 🙂 Dere er best!

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer

Siste innlegg