Glominerales fundation + Beauty blender sponge

Hei!

Tenkte å anbefale to produkter jeg har brukt lenge:

Glominerales fundation og beauty blender sponge. Fantastiske produkter begge to! Fundationen i seg selv er utrolig bra, men ved å bruke denne påførings-svampen, blir virkelig resultatet perfekt. Elsker fargen jeg fikk på fundationen, den ser så ekte ut! Er også litt brunere enn jeg er naturlig, det liker jeg at fundationene er. Svampen gjør også alt så gjevnt og fint, helt genialt. Søtt er det rosa egget også!

Her ser dere meg uten fundationen:

Underveis:

Etter:


Fundationen kan kjøpes HER (Jeg har fargen “Honey”), svampen kan kjøpes HER! Coverbrands har forresten tilbudet “Kjøp en beauty blender sponge, og få 25% rabatt på fundationen”. Dette varer kun til og med i morgen, 21. August. Snakkes senere, fiiine dere ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

106 kommentarer

Siste innlegg