TRAVELT

Hei!

Sykt hvor mange slemme og negative kommentarer som har kommet inn de siste dagene. “Bloggen din suger, du blogger aldri, du fjortjener ikke plassen din, du er så kjedelig” blablabla. Seriøst, det virker som at noen av dere tror jeg prøver å være slem mot dere ved å ikke blogge. Blogg er (var) en hobby, det er min blogg, jeg velger å blogge når det passer meg og jeg tvinger ingen til å stikke innom. Nå på vgs har jeg mye lenger dager enn ungdomsskolen, hele 15 timer mer i uken (!!!). Jeg drar hjemmefra 7.15  og slutter 15.40 og 16.10 hver eneste dag, og reiseveien hjem tar ca 45 min- 1 t. Jeg har mange venner jeg vil holde kontakten med, en kjæreste, jeg trener flere ganger i uken, jeg har masse lekser og innleveringer og jeg har da denne bloggen hvor mange av dere forventer 2-3 innlegg om dagen. Jeg er inget supermenneske, jeg klarer virkelig ikke alt det her med så lite tid. 

Det hjelper ikke å klage, det er faktisk grunner til at jeg ikke har blogget, ikke at jeg er LAT. Negative kommentarer gjør det bare demotiverende for meg å lage et innlegg, når klokken er over 22.00 og jeg egentlig bare vil legge meg til sengs og sove. Bare i dag har jeg fått minst 15 klagekommentarer, vet dere hvorfor jeg ikke har blogget? Jeg hadde en lang dag på skolen, var hjemme 17.00. Da hadde jeg en halvtime på meg til å spise, pakke, til jeg dro på Elixia. Der var jeg i tre timer, og kom hjem nå for en halvtime siden. Bare vær så snill å fortså meg litt, jeg skriver ikke det her for å kjefte på noen, men bare så dere er klar over hvor travelt jeg har det. Jeg gjør det ikke for å være slem eller fordi jeg ikke gidder!

Fra Elixia isted, måtte bole litt vet dere!!

Jeg har blogget i tre år nå, det som kommer til å hjelpe meg å ville fortsette er positive og støttende kommentarer (som de aller fleste av dere er veldig flinke på). Stadig kjefting, drittsnakk og klager kan faktisk få motsatt effekt enn det dere ønsker, nemlig at jeg legger ned bloggingen. Som sagt, ikke meningen å kjefte på dere, men jeg håper dere fortstår min situasjon litt bedre etter dette innlegget ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

293 kommentarer
    1. Ikke slutt 🙁 digger bloggen din jeg, og om jeg må vente lenger, så gjør ikke det meg noe, gleder meg alltid til et nytt innlegg fra deg hver dag bare 🙂

    2. Utrolig bra skrevet! Støtter deg fullt og helt og syns det er kjempebra du klarer å holde det gående med minst et innlegg om dagen! Det er mer enn noen kan be om, elsker bloggen din!

    3. Ikke bry deg om drittkommentarene.. Som du sier er det din blogg, og du blogger når du vil! Dessuten synes jeg du er super. Jeg har ikke så travle dager som deg, og jeg gidder ikke blogge ordentlig engang.. OG du ?:) Du har fint smil. Husk det da.

    4. Du fortjener ikke sånne kommentarer, Andrea <3 Alle burde forstå hvor hard det faktisk er på vgs, og hvor mye mindre tid man får til andre ting! Du er best, fortsett sånn som du gjør, du er ihvertfall min favorittblogger <3

    5. Stå på, Andrea! Drit i alle drittkommentarene. Det er de som har det dårlig med seg selv som ikke har noe bedre å gjøre enn å sitte over nett og skrive stygge ting. Har fulgt bloggen din i nesten 2 år nå, og ikke slutt. Lykke til videre på vgs, Andrea. Jeg vet du klarer det:)

    6. Du er best Andrea ! Stå på, du fortjener ikke slike kommentarer..de som har tatt seg tid til å skrive noe sånt burde virkelig ta en prat med seg selv. Jeg forstår deg hvertfall veldig godt og håper alt går bra med ny skole, venner og Axel! Digger bloggen din 😀

    7. glemte å si en ting til;
      Du er faktisk en av de bloggerne på topplisten som er et bra forbilde for de som er yngre. Det er jo kjempebra ! Du er både sunn og snill!

    8. ikke bry deg om de frekke kommentarene du får!! jeg elsker bloggen din, og har fulgt den veldig lenge nå!:) håper du alldri slutter å blogge!<3
      Jeg skjønner deg godt, er ikke så lett å hat tid til alt når man går på videregående!<3 stå på anderea!;*

    9. Kjære Andrea! Du er kjempeflink å blogge! Du oppdaterer jevnlig og du har et liv utenom bloggen, og det er KJEMPEBRA! 🙂
      IKKE bry deg om de negative kommentarene. Hev deg over de menneskene som skriver disse kommentarene og bli sterkere. Så klart blir du lei deg av å høre negative ting, det blir vi alle! Men du må ikke vise at du blir lei deg til de som skriver kommentarene, for da KOSER DE SEG. De VIL jo at du skal bli lei deg, de VIL ødelegge for deg. De er sjalue mennesker som ikke unner andre noe godt. Så mitt tips til deg er å stå på, det er mange hundre jenter her ute som digger søte deg og bloggen din 😀 <3

    10. jeg skjønner deg! har lest bloggen din helt fra starten og håper virkelig du ikke legger ned bloggen. du er et godt forbilde for yngre! stå på! 🙂

    11. Forstår deg virkelig, hater å få negative kommentarer!
      Du får nesten bare gjøre ditt beste, så får vi være tolmodige 😀
      Digger bloggen din, stå på! <3

    12. De som faktisk klager på at du ikke blogger osv er de som sitter hjemme gørr sjalu! Du har en utrolig bra blogg, og venner, familie, skole og kjæresten skal såklart gå fremfor blogg. Hvis man ikke prioriterer dette har man jo heller ikke noe og blogge om… Snakker om hvor tett i hue enkelte er som bare skal hakke ned på andre for og føle seg bedre. SKJERP DERE!
      Når det er sagt synes jeg du har en super blogg Andrea, og alle støtter deg fult og helt ut! 🙂

    13. Du er en kjempeflink blogger Andrea. drit i de stygge kommentarene og tenk på hvor mange som støtter deg og bloggingen din! Stå på <3

    14. Herregud, jeg skjønner deg utrolig godt! Skjønner ikke hvordan du klarer å blogge èn gang om dagen, enn gang, når du gjør så mye i uka! Leser bloggen din, uansett!

    15. Jeg skjønner, Andrea! Det tar tid med blogg og andre ting som skole, venner, kjæreste og familie skal selvfølgelig prioriteres først 🙂

    16. du er en super blogger og jeg er innom hver dag! Om du ikke blogger blar jeg bare igjennom arkivet ditt og titter! :)Er jo vanskelig å ikke bry seg om de negative kommentarene, men er vel bare å overse de og heller tenke på de positive:) Stå på, digger bloggen din!

    17. Huffa meg, stakar:( må si at jeg skjønner deg meget godt.. syns du er ganske flink til å fordele, men etter såå syke og lange skoledager så vil man nok bare hvile, så kjempebra at du fortsatt klarer å blogge! koser meg hver gang jeg er inni på bloggen din<3 stå på Andrea, du er en utrolig nydelig jente:D

    18. Skjønner deg veldig godt! elsker å lese bloggen din og du er et bra forbilde for mange av oss 😉 Stå på! <3

    19. unødvendig å klaga.. herlighet. da er heilt frivillig og opp til deg! Selvfølgelig er da sikkert bare fordi dei syns da er kjekt å lesa bloggen din, men eg syns alle burde forstå at du har eit liv i tillegg. bloggen din er bare (eller var) ein hobby. eg skjønne deg kjempe godt! 🙂 stå på, lykke til med alt skulearbeidet, og ikkje høyr på dei som seie negative ting. Du er ei flott jenta, som har ein fin blogg, men du er som du skrive ikkje eit supermenneske, du er akkurat som alle andre, og eg tippe dei ikkje hadde blitt så gla sjøl, hadde dei fått dei kommentarane 🙂 Detta var eit fint innlegg, håpe alle dei som har klagd forstår bedre no! 🙂

    20. Ikke bry deg om negative kommentarer, fokuser på det virkelig liv og viktige ting som venner, skole og trening. Det som teller i det “lange løp” 🙂

    21. Haha, jeg synes de er så dumme, de som slenger dritt til deg. Hva kan de forvente, at det er de som skal bestemme over deg, og din blogg? Elsker deg og bloggen, og positivt for meg er jeg nesten bare på dataen om kvelden og da er det alltid ett eller to fine og kjekke innlegg. Jeg må bare si at jeg er mer en fornøyd, jeg gir snart opp ungdomsskolen, etter bare en uke. Og sist men ikke minst jeg er skikkelig stolt over deg som har begynt å trene. Det motiverer meg veldig at en som ikke har trent så mye før virkelig begynner, og siden du er mitt forbildet tror jeg, jeg skal begynne å trene jeg også. Glad i deg Andrea, stå på, drit i de som har fritidspromblemer og bare klager!!

    22. Jeg elsker bloggen din, og du er en super blogger. Ett innlegg om dagen hoder fint for meg, blogger ikke mye selv pågrunn av skole, lekser, venner og trening jeg. Stå på, og drit i de taperne som tror de er noe som bare klager på deg!, du er en super duper blogger, og er kjempe flink 🙂 <3

    23. Andera stå på ikke bry deg om de som slenger dritt du vet du er verd mer en det;))
      Jeg har og det travelt for tiden og forstår deg veldig;) dere som slenger stygge kommentarer burde virkelig skamme seg!

    24. Elsker bloggen din, og er inne på den hver dag. Du er et godt forbilde, og du er favoritt bloggeren min. Skjønner godt at du ikke kan blogge hele tiden og jeg er bare glad for at du blogger. Du må ikke slutte!! <33

    25. Du er yndlingsbloggen min ! vist noen legger igjenn stygge kommentarer, så vær så snill og ta det heller til deg posetivt og ikke slutt ! digger deg stå på !!
      og jeg sjønner deg !

    26. Skjønner deg dritgodt. Har det sykt travelt om dagene selv, og bloggingen er faktisk ganske vanskelig å få tid til innimellom.. Stå på (:
      Hadde blitt kjempeglad om du stakk inn på profilen min og stemte på meg i blogg vs blogg i linken i innlegget mitt! ♥

    27. Stå på, de fleste forstår deg og respekterer deg. Ikke brye deg om det fåtallet som ikke har et liv 🙂

    28. jeg forstår deg! har gått en uke på vgs og har allerede en stor geografi prøve i morgen. prøver å ha tid til trening, venner og en potensiell kjæreste, men skolen tar liksom så stor plass. blogg når du har tid, ikke vær lenge våken for at du skal blogge, du reiser hjemme fra 7.15, da står du sikkert opp rundt 6, da trenger du søvn! håper du fortsetter å blogge, for når du blogger, blogger du bra!

    29. Jeg elsker bloggen din, og skjønner meg ikke på folk som sier at bloggen din suger! Det er mange andre blogger de skal klage hos først og ihvertfall ikke deg! Det finns en del andre toppbloggere som nesten ikke oppdaterer i det hele tatt, mens du går på skole til langt på dag og blogger 2-3 innlegg per. dag! Dette kaller jeg en virkelig toppblogger! Bloggen din fortjener virkelig første plass! <3 Beste bloggeren som finns i norge! <3

    30. Jeg synes bloggen din er superbra. Du er den første bloggen jeg klikker meg innpå når jeg skrur på pcen. Folk må kunne forstå at en har noen travle dager, og ikke minst nå som du har begynt på videregående. Jeg går på videregående selv, og vet hvor hardt og hvor mye som må gjøres. Har lest bloggen din en god stund nå, men er veldig dårlig til å kommentere, men vil bare si at bloggen din er knallbra! Stå på videre!! 🙂

    31. Så rare folk som sier sånt. Har egentlig vært innom bloggen din 10 ganger i dag, og ble jo litt lei meg at du ikke hadde blogget, selvfølgelig. Meeeen, jeg skrev ikke at bloggen din suger eller noe. Den som venter lengst får jo også noe godt tilbake. 🙂 Så jeg syns det egentlig er passe greit å vente på et innlegg, kan virkelig skjønner hvor travelt du har det. Når jeg i 9.klasse dør.. xD

    32. Forstår deg utrolig godt! Jeg hadde lest bloggen din om du så blogget en gang i måneden, jeg er glad for at du blogger så ofte som du gjør!
      Men jeg lurer veldig på om du kan skrive om hvordan du trener osv? Og hvis du ser resultater itte en periode, så hadde det vert gøy om du sa i fra 🙂 Gøy med litt variasjon i innleggene!

    33. har blogg selv så skjønner deg godt, jeg er til og med ikke på topplisten en gang. Stå på Andrea, og blogg når du vel. Venner, familie og kjæreste + skole og trening kommer forann blogging i mine øyne også! elsker bloggen din <3

    34. Du har et liv, i likhet me alle andre normale folk ! <3 stå på Andrea , ikke bry dæ om all drittslænginga, dt førtjæne du ikke ! Du e en hærlig person 😀
      Dåkker som kommentere drit : skaff dåkker et liv !

    35. Elsker bloggen din! Det er så teit med de som legger igjen stygge komemntarer, du er jo bare topp! 😀
      Var også nettopp på elixia 😀
      Kom innom min blogg og legg gjerne igjen en kommentar? 😀 væærsåsnill!! Digger deg til døde!!<3<3

    36. Skjønner deg 100%. Synes du bare må se bort i fra de stygge kommentarene og gjøre det du føler. Har du ikke tid til å bogge en dag så har du ikke tid. Det er ikke noe du kan noe for. Uansett stå på! Elsker bloggen din. :))

    37. Er nok enig i at du blogger mindre enn før, men forstår godt hvorfor. Alle har sine grunner og det syntes jeg alle burde respektere!
      Er veldig glad i bloggen din og håper du forsetter i lang til fremover, du er et idol og en inspirasjon for både meg og mange andre .
      En støttende klem fra Ane <3

    38. Hej Andrea! Ville bara säga att du har en sjukt bra blogg och jag tycker du ska blogga i den takten du känner för.. även fast det blir tråkigare för vår del!
      Men kämpa på.
      Massa kramar från Olivia i Stockholm

    39. Du er den beste bloggern! Har lest blogg din veldig lenge nå og jeg blir aldr lei!
      Ståpååå og de som sender dritt kommentarer har bare ett lite liv, sykt tragisk! Men ikke la deg knekke som voe! Du er sterkere enn det <3

    40. Jättebra att du säger ifrån till de folk som klagar! Din blogg är verkligen jättebra! 🙂 Och det är du som väljer när du ska blogga liksom. Här har du en tjej från Sverige som läser din blogg 😉 Är halvnorsk dessutom, hehe

    41. Det er utrolig godt at du sier i fra. Å få ut det som irriterer deg er bra. Fortsett å si i fra til uhøflige lesere.
      Hverdagen min er også fylt med ærender, videregående skole, fritidsaktiviteter og venner, så jeg forstår godt hva du mener.
      Fortsett med den fancy bloggen din. Den er 100% diggbar ^^

    42. Veldig bra at du skriver dette! Det er din blogg, ditt liv! Ingen har rett til å forvente mye mer! Jeg håper alle skjønner at du faktisk har et liv uten om en blogg!
      Jeg støtter deg, og jeg vet vi er mange! Stå på, Andrea <3

    43. åh, blir så irritert på de som slenger dritt! Du er en kjempeflink blogger, Andrea. Skjønner at det blir mye på en gang når du har så lange skoledager hvertfall! Uansett om du blogger 1 gang i uken eller mindre, så digger vi bloggen din og deg. Stå på søta!

    44. Det er bra du sier ifra til lesere på en ikke kjeftete måte for det er virkelig noen som ikke klarer å holde kjæft viss de er missfornøyd med noe. Jeg elsker bloggen din og er innom den stortsett hver dag, og jeg skjønner godt at du har det travelt nå med vgs og greier! du må bare vite at skolen venner og kjæreste går foran bloggen. denne bloggen skal liksom være en hobby for deg fordi du liker å blogge, ikke fordi uhøflige lesere sier at du skal.. stå på videre, Andrea! <3

    45. Forstår deg syyykt godt, ingen er supermennesker og døgnet har bare 24 timer! 🙂 Du er fin, du, Andrea! Stå på!

    46. Du trenger vel egentlig ikke forklare deg for noen. Folk burde passe bedre på sine egne saker, heller gi positive tilbakemeldinger.

    47. synes du er kjempeflink Andrea! Ikke vær streng mot deg selv, men vit at du er et forbilde som setter grenser for deg selv 🙂 Det er superviktig! Kos <3

    48. skjønner hva du mener! :-)) de har bare ikke noe annet å gjøre enn å oppdatere en blogg i flere timer, for så å slenge drittkommentarer om de ikke oppdaterer hver tredje time. face it; de er bare noen nolifere! men må si jeg er imponert over at du klarer å stå opp så tidlig… ehehhe, du er ute av dørene før jeg har stått opp :p Haha, men i hvert fall.. stå på, Andrea!

    49. skjønner deg godt. de burde fakrisk tenke på hvor mye tid du bruker på at andre skal lese bloggen din hver dag,fordi noen ganger bare rekker man ikke alt her i livet.Du er norges beste blogger og kommer alltid til og vere det :)<3

    50. Jeg forstår deg så godt! det er så hektisk og du må jo selfølgelig prioritere viktigere ting enn bloggen:) blogg når du har tid andrea! det er jo positive innlegg vi vil ha, når du har det bra og er glad.
      Du er en fantastisk blogger ellers andrea<3 skjønner ikke hvordan du orker! tror ikke folk vet hvor mye strev det er og hvor lang tid det faktisk kan ta<3

    51. Stå på! Skjønner at det er hardt, og du skal jo ikke sette blogging foran venner, familie osv! Men du er kjempe flink å blogge og jeg håper du greier det 🙂

    52. Det du nevner her er faktisk noe jeg liker med deg. Du har liksom et liv som mange andre har; travelt! Det er mange som ikke får tid til å blogge og sånt pga alt annet en driver med på hverdagen, og jeg synes du er kjempeflink som i det hele tatt klarer å presse inn litt tid til å skrive et innlegg i det hele tatt. Og du viser at det går ann å blogge selvom man har et travelt og normalt liv som kanskje ikke andre toppbloggere har! 😀 De som menet at du ikke fortjener den plassen du har, failer jo. Det er de som sørger for at du har den plassen, og omtrent ingenting du styrer med det selv. 🙂

    53. Jeg skjønner deg veldig godt! Blogging tar veldig mye tid, og det er mye som er viktigere enn blogg. Som sagt, jeg skjønner deg veldig godt. Selv om jeg har en blogg som ikke så mange leser, merker jeg at det tar mye tid med både bilder, tekst og å finne inspirasjon. Jeg håper du fortsetter å blogge, for du er kjempeflink 🙂 Stå på!

    54. Jeg skjønner deg veldig godt…Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg helt klart gjort det samme som deg! Hver dag så gleder jeg meg til å lese innlegg som du kommer med<3 Vær så snill,ikke slutt!<3 Det gjør ingenting om du ikke blogger 2-3 innlegg hver eneste dag. Familie,venner,skole og kjæresten går forran bloggen! Elsker bloggen din,Andrea! Når jeg leser det du skriver, så blir jeg så glad! Stå på!
      Btw; Kan du skrive litt om hvordan du trener??<3

    55. Selvom det kanskje er vanskelig, så husk at av alle kommentarer du får, så er det et FÅTALL som skriver negative ting, eller syns negative ting om bloggen din forsåvidt: ) Er jo ingen som kommenterer på blogger i forhold til hvor mange som leser dem, så det er jo sinnsykt mange som syns du gjør en kjempebra jobb 😀 Prøv å drite i de kommentarene, de sitter jo tross alt og leser bloggen din fordi de syns den er bra. De er bare så fucka at de klager hvis de ikke får akkurat det de forventer eller vil ha. Stå på Andrea 😀

    56. de som faktisk har et liv, skjønner at du er, og kan være veldig opptatt nå, siden du og går på vgs! 🙂

    57. Du er en moden og tøff liten frøken, sett disse “syterene” på plass. Blogg eksakt når du vil og la det være fordi du vil, ikke fordi du må.
      men duh, 3 timer på elexia, er du gææææærn??

    58. syt og klag.. du må tåle å få kommentarer når du blogger.. og er enig med mange, du blogger ikke mye.. skjønner ikke helt hvorfor du ligger på andre plass egentlig

    59. Du er en helt fantastisk blogger !
      Forstår ikke hvorfor noen skal slenge dritt til deg? det er ditt liv og du må få blogge når du vil 😀

    60. Jeg forstår godt hva folk kommenterer på. Blogg hvor mye/lite du vil, det er greit. Men å love hele tiden å blogge mer, som i et innlegg for noen dager siden da Macen hadde kommet, og å love videoblogg (ABs) og diverse uten å fullføre ting, er en annen sak. Jeg skjønner godt at folk som leser blir skuffet, spesielt når de klikker inn for å lese om noe spesifikt, om så er det ingen oppfølging på det du har sagt.
      Det er ditt liv da, men etter hvert vil vi slutte å klikke innom. Vil du ikke blogge mye, SI det, ikke lov ting man ikke kan holde. Da kan du overlate toppliste-plassen til en som VIL blogge mye og for å interessere andre.

    61. Bloggen din er finå jeg liker den 🙂 du skriver ikke ofte nå men når du først skriver, skriver du interesange innlegg! 🙂

    62. Skjønner deg utrolig godt! MEN DET ER EN TING JEG HATER. Dere som sier hun kan overlate topplisteplassen til en som vil blogge mye; det er ikke Andrea som bestemmer at hun skal være på topplisten, det er alle vi som leser bloggen hennes! Hun kan ikke gjøre noe med at hun ligger på topplisten! Tenk mity på det før dere sier at hun kan gi fra seg plassen til en annen 😉
      beklager hvis det ble mye skrivefeil, skriver på iphone!

    63. De som har skrevet alle det stygge kommentarene, tør sikkert ikke si hvem de er, fordi de vet at det er galt å gjøre det.

    64. En grunn til at de slenger fritt er fordi de er misunnelige på deg, du gar et perfekt lit! Det må man bare innrømme<3
      Du har en fantastisk kjæreste, snille venner og du er tynn osv!:* det er ikke alle som har et så fint liv som deg!:* Du er nesten et forbilde for meg, du vriker som en super glad jente! Når flk tar bilder av meg og sier oj! Der lignet du på andrea badendyck!Da tar jeg faktisk det bilde som profilbilde på facebook!<3
      Jeg vil at du vite at du ikke må tenke så mye over de menneksene som prover og rakke deg ned!
      Selvom jeg ikke kjenner deg in real life, så har jeg sett deg i byen! Det virker som du om alltid har en bra dag!
      Stå på, Andrea!<3
      Klem fra Ingrid M, en liten fan!

    65. jeg klaget på deg, og beklager! Nå forstår jeg deg! setter pris på at du blogger så fort du kommer hjem, du har trosalt at liv du også! Beklager andrea! <3
      gleder meg til videobloggen med axel kommer 🙂

    66. Stå på ! Elsker deg uansett ! Og jeg forstår at du har et LIV uten for bloggen også 🙂 Jeg syntes ihvertfall at du er en fantastisk blogger, så fortsett med det <3

    67. Åh ..ypisk folk å vær så slemme når de er sjaule på noen! Alle må skjømnne at du har et liv utenom du har venner kjesrest osv.. og et er sikkert veldig vanskelig å komme på veldig kreative innlegg hverdag.. du er super andrea, du er min yngligsblogger! Blogg når du ønsker siden blogg er jo en hobby ikke en tvangting så du føler du må gjør ellers blir alle sure på deg! 😀 forsett videre du eier!

    68. Stå på ditt, Andrea! Du er en helt fantastisk jente og utrolig flink til å blogge. Har samme problemet selv, men du MÅ drite i de. De fleste er bare misunnelige. Du får ha en super dag videre, så håper vi på flere innlegg. Men ta den tiden du trenger, bloggen er ikke det man tenker på først! Bloggen din er helt super! 🙂
      – celine.

    69. stp på ! ikke bry deg om drit kommentarene de har ikke noe bedre å gjøre på, er bare sjalu på at du er en så flott jente med en så flott blogg 🙂 Synes du er kjempe flink til å blogge andrea !

    70. Skjønner godt hva du mener! Jeg prøvde å lage meg en blogg jeg og, men jeg klarte bare å blogg i 2 uker så ga jeg opp. Hadde liksom ingenting å blogge om og det tok så mye tid. Kan ikke tenke meg hvordan det er for deg da, som er på topplisten.. Men ikke bry deg om kommentarene og bare blogg når det passer deg. Da blir innleggene mye bedre også 😀 Kos deg på vgs. Elsker bloggen din! <3

    71. Jeg skjønner deg utrolig godt, Andrea. Jeg har selv begynt på vgs nå, og hver dag etter skolen så drar jeg rett hjem for å sove noen timer før jeg evt. trener eller gjør lekser. Du er et menneske akkurat som alle oss andre, og hvis jeg var deg ville jeg seriøst vurdert en liten pause. Ingen har rett til å kjefte på deg og gi deg negative kommentarer. Det er ihvertfall ikke rette måten å motivere deg på. Jeg er en fast leser og jeg elsker bloggen din og deg! Men det viktigste er at du selv synes det er gøy! 🙂 stå på videre! <3
      klem silje 🙂

    72. Jeg synest at bloggen din er kjempe bra, garantert min favoritt blogg! skjønner jo godt din situasjon, at det blir veldig travelt! Men stå på likevel 😀

    73. Mange sier at du ikke fortjener plassen din på topplista, men er det noe du virkelig ikke fortjener, er det de stygge og negative kommentarer!DU ER SÅ FLINK TIL Å BLOGGE!! Digger bloggen din!
      Ikke bry deg om de som kommenterer stygt! Jeg vedder på at over halvparten ikke gidder å si hvem de er!
      Digger deg og bloggen din, Andrea!! Stå på videre! <3

    74. Åh, eg og har begynt på videregåande i år, og sjølv om det faktisk skjer litt no, har eg utrulig lite blogglyst når eg kjem heim seint på ettermiddagen og har lekser. Skjønner virkelig ka du meiner !

    75. Rart du får stygge kommentarer, sett på deg eller ? Haha! fysj as , du er så motbydelig du .. du trur du er så mye bedre enn andre folk og trur du er så digg .. og leker digg, og kaller folk for fjortis når du er det selv 🙂 haha ! tragisk 🙂
      Ikke kall andre for ting du er selv 🙂

    76. blogg så mye du vil du! ingen som har rett til å bestemme hvor mye du skal blogge! folk tror det ikke går inn på en, og slenger bare dritt…. stå på 🙂

    77. Digger bloggen din Andrea! Ikke bry deg om alle de som kommer med frekke kommentarer! Har blogg selv og det er ikke alltid lett å blogge flere ganger om dagen. Stå på! Og du, ta gjerne en titt innom bloggen min 🙂

    78. skjønner deg godt. sånn er det nok å gå på vgs. Jeg går mitt andre år på media nå, og vi har like lange dager som dere 🙂 jeg bor heldigvis(etter å ha flyttet på hybel) litt nærmere skolen… Men jeg har 2 jobber og trening i tillegg, så da blir det travelt skal jeg si deg. Men bra skrevet innlegg :)) stå på!!

    79. BRA du har begynt å trene for fullt! 🙂 Hehe, husker når du skrev/sa at du aldri trente, men bra den tiden er forbi nå 🙂

    80. hvorfor bryr du deg om de drit folka som sier dritt husk en ting dritt folk snakker bare drit.. ikke bry deg i det hele tat dont give a shit at hva folk sier. tenk på det positive ikke negative.

    81. Hei Andrea! Først og fremst må jeg si har en kjempe blogg som jeg leser hver dag for du er et godt forbilde for andre. Du er snill, omtenksom, kler deg ikke som en hore for å få oppmerksomhet og heller ikke dynker huet ned i sminkepungen får å se “grei ut”. Du skulle egentlig vært på 1. plass spør du meg… Alle leser blogger får å få med seg “det nye” og få oppdatert seg når det gjelder sminke, hår, klær osv. Noe som mange ikke klarer på blogglisten, men nettopp du klarer det. 🙂 Håper du ikke legger ned bloggen, blogg heller mindre. Om du legger ned bloggen vinner de som er sjalue akkurat det som skjedde med Voe. Sier ikke at det kan være vanskelig, men alle liker vell en utfordring? Dette ble ekstremt langt, men lykke til videre Andrea. Det er INGEN som kan knekke deg ned, husk det!

    82. Ikke hør på de som slenger dritt Andrea <3 Hvis de har så mye imot at du ikke blogger får de vell bare slutte å lese den! De kan vær så god finne på no annet enn å slenge dritt assa! <3

    83. Kan tenke meg at det ikke frister særlig å blogge når det kommer inn så masse negativ respons. Blogging er jo ingen fulltids jobb, men en hobby (som du sa). Prøv å konsentrer deg om alle de positive kommentarene 🙂 Elsker bloggen din, Andrea!

    84. Skjønner deg veldig godt 🙂 Overgangen fra ungdomsskolen til videregående kan være travel og slitsom, men det går over etter hvert 🙂 Synes du er kjempeflink jeg 🙂

    85. Stå på Andrea! <3 Jeg sjønner deg utrolig godt, jeg går også på skole altså videregående og jeg vet at det er stressende og slitsom og tar myyyye av tia. Bare drit i de som slenger dritt til deg, de er bare sjalu fordi de ikke har et slikt mot som deg. stå på jenta mi!

    86. Ikke slutt!! Er inne hver dag på bloggen, selvom det ikke alltid er kommet innlegg, men stå på. Jeg slutter ikke å lese bloggen din for det. Konsentrer deg først om skolen. Kanskje dine venner kan skrive ett innlegg for deg, på bloggen? Hvis du har tid, kan du jo også forhåndsskrive innlegg for oss? hadde vært koselig! bare fortsett. Håper du ikke slutter.

    87. Jeg kjenner jeg blir så irritert! At noen kan være så utrolig respektløse! Selv klarer jeg ikke å forstå hvordan du har tid til lekser, skole, venner, kjæreste, trening OG blogg. Det er jo bare helt fantastisk! Du er en utrolig flink blogger, og jeg bare måå innom bloggen din hver dag 🙂 STÅ PÅ, du er best <3

    88. Du er så flink, å ikke lutt å blogg!
      Jeg vil heller ha færre innlegg enn at du legger ned bloggen<3

    89. Kjenner jeg blir irritert! Noen er så utrolig respektløse! Selv klarer jeg ikke å forstå hvordan du har tid til skole, lekser, venner, kjæreste, trening OG blogg. Det er jo helt fantastisk 🙂 Du er en utrolig flink blogger, og jeg bare måå innom bloggen din hver dag! STÅ PÅ, du er best <3

    90. Ikke gi opp så lett andres! Hev deg over dem! Du er en av de beste bloggerne jeg vet om! du minner sykt om voe, for dere blogger på ganske samme måte! dvs, på en veldig bra måte!! Jeg elsker bloggen din! du er så naturlig på videoene dine! Du fortjener førsteplassen ass! LYKKE TIL!!!! og ikke slutt! 😉

    91. Du er verdens søteste Andrea! Ikke hør på folk som skriver dritt til deg, de har bare så lite å gjøre på at de venter hele dagen på et innlegg fra deg. Alle og enhver skjønner jo at du ikke har tid til alt det du nevnte og samtidig skrive opptil flere innlegg hver dag! Du må jo få lov til å leve livet ditt samtidig. Det er jo nettopp grunnen til at så mange slutter å blogge, altså at de ikke har like mye tid som før, og får mye dritt for det. Men ikke la det gå inn på deg! Elsker bloggen din, helt sykt hvor langt du har kommet, du er jo på 2 plass på topplisten for faen! Du burde være stolt av deg selv 🙂

    92. Stå på Andrea! Synes du er tøff jeg og det er bra at du faktisk orker å blogge i det hele tatt. Familie, venner, skole og kjæreste kommer selvfølgelig før bloggen! Og at du i det hele tatt orker å blogge etter alt du gjør, det er bra! STÅ PÅ!

    93. dere som slenger dritt; gi dere! det er ikke bare bare og gå på vgs,for dere som ikke går der. du får mye mer ansvar, du må faktsik gjøre lekser osv.. man skal også ha tid til venner, kjæreste og familie, og det er ikke lett, ihvertfall ikke når man har en blogg som skal oppdateres et par ganger om dagen..
      stå på Andrea, du virker som en super jente, og jeg forstår godt at du ikke har så veldig mye tid til overs, når du skal være med venner og kjæreste!
      men ikke slutt, du har en super blogg! 🙂

    94. Skjønner deg kjempegodt , ikke slutt uansett hva du gjør! Og visst det er noen som ikke liker bloggen din , eller noe- så kan vel de bare slutte å lese den ?! DU er en kjempeflink blogger ,og jeg elsker bloggen din! Stå på videre ,Andrea<3 Og til dere som slenger dritt: Slutt med det ! Venner , familie ,skole , kjæresten osv kommer jo før bloggen!

    95. Du virker ut som en utrolig herlig jente så ikke bry deg om slemme kommentarer! Så fortsett med det du gjør, du er kjempe flink!! ;))

    96. helt enig! Famile og nærmeste kommer før bloggen. Jeg skjønner godt hvor vanskelig det er å ha tid til å blogge hele tiden, når det er så mye annet som skal gjøres. Stå på andrea! 🙂

    97. Ikke slutt Andrea! Du er kjempe flink og har alltid fått meg i godt humør når jeg er nede! Stor innspirasjon for min egen blogg og det vil du vere ! Tusen takk for du blogger! Digger deg! Slappe av avogtil er ikke noe gale !! Benytt sjansen til å slappe av når du har den og blogg når du føler for det ! <3

    98. Ikke bry deg om de folka som bare prøver å ødelegge for deg ved å skrive dritt kommentarer;) Det er din blogg og du bestemmer hvor mye du vil blogge og hvor mye du skal blogge!:) Så stå på, andrea, blogg så lenge du syntes det er gøy!! 🙂 Du er en utrloig flott jente, Fertfall den fineste jenta jeg har sitt! :)elsker bloggen din uansett, så drit i folka som prøver å ødelegge!!

    99. trener flere ganger i uka?:p
      i hele året har du klagd over hvor lat du er, og at du kun har støttemedlemskap på treningssenter. det er først NÅ du har begynt å trene, så vent litt med å s at du trener flere ganger i uka. når du har gjort det noen måneder kan du få lov til å si det.

    100. Dette er helt klar den beste, morsomste og mest spennende bloggen jeg leser. Jeg digger alle innleggene dine og skjønnner godt at du har det travelt. Ikke la bloggen komme før det andre. Bloggen skal være en mosom hobby du skal gjøre når du har lyst!! Digger deg virkelig <33

    101. Utrolig unødvendig med sånn dumme komentarer ! er helt enig i det du skriver, sykt demotiverende ! <3 Men du er utrolig flink blogger, og du man ikke finne på å legge den ned ! Dette er noe du har talent for Andrea, ikke ta til deg det som blir sagt, det er bare lavmål det de holder på med 🙂

    102. Jaja, selvfølgelig!! Jeg kunne ønsket du blogget mer, fordi jeg digger bloggen din, men hallo IKKE sett bloggen foran noe som er myyye viktigere!
      Så kult at du trener forresten (du gjorde vel ikke det før(?)) Gir meg så mye inspirasjon!!!

    103. Eg har lest bloggen din leeeeeeenge, og eg elsker den! veldig forståande at du blogge mindre, men da gjere ingenting! ikkje bry deg om “drittslengerane”. Dei har ikkje noko dei skulle sagt.

    104. De fleste ungsommer som går på videregåede har akkurat de samme gjøremålene som deg (kanskje bortsett fra bloggingen) og er veldig travle alle sammen! Det er skole, lekser, trening, venner, ofte kjæreste osv. Det er ikke bare du som har det travelt og har det på denne måten, så om de som skriver sånn dritt innser det, at kanskje de går i seg selv og ser at de er faktisk kanskje like travle selv skjønner de deg kanskje bedre?
      Ungsomstiden er hektisk for de fleste!
      Stå på, du er kjempeflink og en sprudlende gledesspreder 😀

    105. Skrew them 🙂 Sikkert feil skrivd, men jeg skal ha meg noe mat! 🙂 Det finnes viktigere ting å gjøre! Eneste, og da sier jeg det; eneste grunnen til at jeg legger ut en del innlegg hver dag er fordi været er fælt. Jeg kommer hjem slapp og klissvåt og vil bare slappe av. Venner blir mest i helgene, så blir det avslapping og trening i uken ^^ Og venner på skolen selvfølgelig 😉

    106. Et lite tips til å spare tid, dersom Elixia ligger nærmere skolen enn hjemme, ta med deg utstyr og dra og tren rett etter skolen. Planlegg å spis litt en time før. Da kan du dra hjem og slappe av på kvelden med god tid og samvittighet.
      Jeg gikk en veldig travel VGS linje, IB, men fikk tid til 3-4 treninger i uka uansett hvis jeg planla slik på forhånd.
      Lykke til med vgs!

    107. Bra skrevet 🙂 Irriterende med drittslengere, man begynner jo nesten å lure på om de ikke har noe eget liv i det hele tatt…
      Vil bare si at du er by faaaaar den beste bloggeren på topplisten for tiden. Selv om oppdateringene dine kommer litt mer sjeldent, er du som jeg så noen over her hadde skrevet et utrolig bra forbilde i tillegg til at du lager kvalitetsinnlegg og ikke bare “må gå”-innlegg. Stå på, digger deeeg!

    108. Skjønner ikke hvorfor folk skriver sånt! skjønner deg veldig godt, kan jo ikke få tid til alt heller! Syns du er en utrolig bra blogger, og om du kanskje ikke blogger en dag, så gjør det liksom ingenting, fordi når du først blogger så skriver du så bra! 🙂 keep up the good work! 😀

    109. Bare drit i di som har skrevet dumme kommentarer, di har ikke et liv, har ikke noe bedre å gjør.. i tilegg så er di bare misunnelige på deg.
      Jeg forstår godt viss du ikke kan blogge hele tiden. Bloggen må du priotere til slutt.
      Du er flink til å blogge!
      Forstår ikke att du får tid til å blogge

    110. synes det er totalt unødvendig å kommentere drit!! det er ditt liv, du som bestemmer 🙂
      elsker bloggen din btw! :))

    111. du er beeest, stå på! ikke la deg rive, tenk på alle som får inspirosjon av deg og bloggen din, du er et forbilde!! virkelig strålende arbeid

    112. du kommer sikkert ikke til å lese denne kommentaren men jaja , jeg ville bare si at jeg digger bloggen din ! er innom den hverdag og synest du gjør en kjempe bra jobb ! elsker bloggen din!
      ♥Emilie

    113. Jeg kjønner deg veldig godt andrea. Mange har så lite å finne på nå om dagen at de har lyst til å si negative ting til andre. Du er utrolig tøff og sterk for å ha denne bloggen, og de som kommer med dissse kommentarene er svake og pysete. Selfølgelig står venner skole kjæreste og familie forran en blogg, som sagt, så jeg kjønner ikke hvorfor andre skal si sånt om en søt og vakker jente.
      ALDRI slutt å blogg 😀

    114. skjønner deg, og jeg syns du er en veldig flink blogger selvom du kanskje ikke blogger så mye som du gjorde før! men innleggene er alltid like morsomme og spennende!:) håper du kan legge ut en video snart!:)

    115. Jeg synes du er en super blogger Andrea! Kjæreste, familie, venner, & skole kommer først <3 Jeg elsker deg, jeg elsker deg og Axel og jeg elsker bloggen din! Aldri slutt, pliiis <3
      De tullingene som har skrevet det dumme forstår ingenting!!

    116. Nei ikkje slutt , ikkje bry deg om ka di seie . Du må tenka at det eer någen der ute så elske bloggen din , og di er bare sjalu . du er verdens fineste , og beste Blogger I<3U

    117. Andrea!! Ikke slutt med bloggingen!! Du har den beste bloggen i hele Norge, hvis du slutter er det bare dritt igjen!:(( Ikke gjør deet<3

    118. Jeg forstår deg SÅ godt, Andrea! Du må bestemme selv når du vil blogge og du blogger når det passer deg! 🙂 Stol av deg jeg, Andrea. DU er super! Håper alt går bra på skolen! 🙂

    119. Du er en superflink blogger. De aller fleste skjønner kjempegodt at du ikke kan blogge hele tiden. Ikke bry deg om de som ikke gjør det!
      Stå på:)<3

    120. Bra at du sier i fra!! Du kan få blogge akkurat så mye du vil. Og dessuten så er det jo greit for leserne også, at de ikke trenger å sjekke bloggen din 3 ganger om dagen! Synes i hvertfall jeg! 🙂 Og familie, venner og kjæreste kommer SELVSAGT først! Det tror jeg alle er enige om!
      uansett Du må ikke stoppe å blogge!!!!!!!!!!!!! <3 Elsker bloggen din<3<3 STÅ PÅ! <3

    121. Selvfølgelig forstår vi det andreaaa 🙂 Bare du ikke legger ned bloggen er jeg fornøyd ! 😀 digger deg 😀

    122. Når du nå er på topplisten, må du bare hive deg uti. Hvorfor orker du å blogge da? Idiotisk å ligge på topplisten og du gidder ikke å blogge fordi du ikke har tid?! DU FÅR FAKTSIK BETALT, OMG

    123. Jeg elsker bloggen din! du fortjener første plassen spør du meg, joda det er blitt mindre, men du er fantastisk flink, å bør ikke slutte! <3 <3

    124. Skjønner deg godt :). Har en del å gjøre etter jeg begynte på høyskolen i Oslo, og jeg har en jobb. Så jeg blogger når jeg føler for det, og når jeg har tid. Du får blogge når du har tid, og prioriter det du vil, som venner og familie før bloggen. Jeg kommer til å fortsette å lese bloggen din, for synes du er flink <3

    125. “Når du nå er på topplisten, må du bare hive deg uti. Hvorfor orker du å blogge da? Idiotisk å ligge på topplisten og du gidder ikke å blogge fordi du ikke har tid?! DU FÅR FAKTSIK BETALT, OMG” Sånne kommentarer som DET blir jeg så jævlig sur av. Jeg er enig med deg Andrea og jeg forstår deg svært godt. Synd at noen ikke gjør det. Til personen som skrev den kommentaren jeg hev med her i kommentarfeltet: Skjerp deg. Ikke bare er det feigt å være Anonym og upersonlig men helt patetisk. Hvis folk mener at Andrea poster så lite innlegg trenger dere ikke å være så grusom frekke for da vil jeg tro at det bare blir MINDRE innlegg. Se ting fra andre vinkler, vær så snill. Forstå at Andrea er et menneske og hun gjør en fantastisk jobb. Hvis dere ikke kan se det så er det synd for dere. Say no more.

    126. Stå på Andrea! Jeg er innom bloggen din hver dag, og det skal jeg fortsette med uansett hvor mange innlegg du poster om dagen! Du er er super flink blogger som gjør meg glad. Håper ikke du kommer til å slutte å blogge… Og jeg skjønner godt at du har mye å drive med, derfor skal jeg ikke klage på at du ikke blogger!

    127. Kødder du? Du er favorittbloggeren min! 😮 det virker som om du det perfekte liv, jeg digger å lese bloggen din, Andrea 🙂

    128. de negative kommentarene som har kommet inn de siste dagene er garantert fra mennesker som går på skolen din. de er sikkert like gamle og noen eldre, som irriterer seg over deg og velger å slenge dritt bak pcen istedet for face2face. skulle tro det var snakk om “mean girls”. ler meg ihjel!!!!

    129. forstår ikke hvordan folk kan klage så mye? selfølgelig hadde det vert gøy med masse innlegg til dagen men som du sa er du inget supermenneske, og når du er hjemme så sent så er det jo ikke bloggen som kansje kommer først .. håper virkelig du ikke slutter å blogge for du er helt utrooolig nydelig og forbilde for mange jenter, inkludert meg!
      syns du er kjempe flink til å prioritere alt du gjør! stå på 🙂

    130. Jeg syns kristineam sin blogg er bedre enn din og at hun burde vært på 1.plass,du er veldig flink du å men………btw:syns outfitene er veldig det samma hele tia:(

    131. Skjønner deg godt; Andrea1 🙂
      Men jeg digger deg, og håper de som slenger dritt kommentarer slutter..!

    132. hei! ikke bry deg om dumme kommentarer, du er en kjempe flink blogger! du må blogge når du føler du har noe å dele med oss, ikke når du føler at du blir presset til det! liker bloggen din kjempe godt !!

    133. Jeg synes du er flink jeg! Jeg har også nettopp begynt på videregående og skoledagene er lengre, masse lekser og man må kjøre buss fram og tilbake. Man har ikke like mye tid som før. Det er bare å gjøre det beste ut av det, og det synes jeg du gjør!Det er DIN blogg og DU bestemmer! Håper hvertfall denne lille kommentaren vil få deg til å smile/gjøre deg glad og motivere deg til å fortsette med bloggingen. Digger bloggen din! 🙂 (skal bli flinkere til å kommentere :))

    134. du har værdens beste blogg! elsker den og ser på den hele tiden! og jeg skjønner ikke hvordan du klarer alt sammen+ blogg ta pauser om du trenger det <3

    135. skjønner deg veldig godt andrea. du er fantastisk som klarer å gjøre alle disse tingene og samtidig ha en så utrolig bra blogg som du har!

    136. Synes du rekker utrolig mye i forhold til tiden du har til rådighet. 1 innlegg om dagen burde alle være fornøyd med! Mest sannsynlig er det yngre lesere som klager, fordi de har masse fritid og korte skoledager. Har selv begynt på videregående, og det er utrolig slitsomt, at du i det hele tatt orker bloggen i tillegg til kjæreste, familie, venner, trening OG skolearbeid synes jeg er ganske imponerende! Fortsett sånn du gjør 🙂 Du er en god jente, klagene er bare sjalu jenter. Ikke alle vet hvor tidskrevende alt dette på en gang er. Just live, love and laugh. Like you already do. Kjæresten din er heldig som har deg, vennene dine også 🙂 Ville bare du skal vite at jeg støtter deg angående dette 🙂

    137. stå på Andrea ! , bloggen din er super , du skriver kjempe bra ! Du er et sykt bra forbilde !
      De som kommentere negativt om at du aldri blogger osv , har serriøst ikke no liv , de slenger dritt for at de er sjalu!
      Jeg elsker bloggen din Andrea du gjør en super jobb!

    138. Elsker bloggen din Andrea! Pliis ikke slutt<3 Du er en utrolig fin jente og de er bare sjalue på deg! Du har en utrolig bra blogg og utrolig at du får tid til alt sammen!

    139. Jeg synes du er flink! Jeg kommenterer aldri – men nå fortjener du en kommentar 🙂 Ofte er det mange av de som irriterer seg over en ting som kommenterer. De som ikke tenker over det lar være. Så jeg tror nok det bare er et fåtall som faktisk synes du er “dårlig”, men når det er det eneste du får er det ikke rart at det blir mye dritt. Fortsett som du gjør, lev livet ditt 🙂 Du er flink.

    140. Stakars deg Andrea! Jeg elsker bloggen din uansett jeg, leser alle innlegg og syntes du blogger kjempebra! Vær så snill, fortsett å blogge, ikke slutt på grunn av at negative folk ikke har et ordentlig liv! 🙁 Det er dems tap at de er negativt innstilt.
      Elsker deg, hmmmm, merkelig å si det? Samma det; JEG ELSKER DEG ANDREA! Stå på videre, så skal du se du får den 1. plassen du fortjener til slutt <3<3<3

    141. Hei!<3 Jeg ELSKER bloggen din har lest den veldig lenge nå!<3 Du er best og jeg skjønner deg VELDIG godt!<3 Jeg skjønner ikke engang hvordan du har tid til alt det!<3 Jeg håper du fortsetter å blogge, bloggen din har blitt en del av livet mitt!<3 Jeg er fast leser, til vanlig stikker jeg innom bloggen 2-3 ganger om dagen!<3 Jeg er en veldig stor fan av deg og håper du fortsetter!<3<3<3

    142. hihi, vil bare si at jeg elsker bloggen din, Andrea! Jeg er ikke helt enige med dem som sier at du blogger lite, for, for meg er du faktisk en av de få bloggerne som jeg faktsk vet kommer til å blogge hver dag! Jeg kommenterer nesten aldri inlegg, men skal starte og ihvertfall kommentere bloggen din 3 ganger i uken! Stå på! <3

    143. Når du har tid og får masse ideer, så kan du jo skrive innlegg og ikke publisere:) Så når du kommer hjem fra skolen publiserer du det bare, så er du ferdig med det:D Skjønner deg godt!
      Folk burde bruke bloglovin, da slepper de å bruke opp fritiden sin på å gå inn på samme bloggen hundre ganger og ingen nye innlegg vises.. Bare bortkasta tid! Bloglovin har gjort slik at jeg er på pcen mye, mye, mye sjeldnere:)

    144. Jeg forstår deg veldig godt. det er jo åpenlyst at folk velger å prioritere venner,familie og kjæreste før blogg. Jeg håper de som kommenterer slike ting forstår at de er de som får deg til å slutte…

    145. jeg forstår deg utrolig godt der, andrea! jeg har heller nesten aldri tid til og blogge fordi jeg har selv startet på vgs. jeg skjønner meg ikke på de som aldri forstår sånt altså.. elsker bloggen din!

    146. skjønner dte veldig godt, andrea:-) blogg når det passer deg:-) skjønner at du ikke kan ta bloggen før skole, og venner! siden det er jo det viktigste:-)
      elsker fortsatt bloggen din!<3

    147. Helt ærlig, jeg synes du blogger utrolig mye og bra med tanke på at du faktisk går på videregående og nettopp har begynt å trene. Du er jo gammel nok til å bruke aparater også, og ikke bare være med på noen få av timene som jeg på 3T. Hadde jeg hatt muligheten til å trene på aparatene hadde jeg vært mye mer på trening, så jeg skjønner deg! Jeg har ikke orket å blogge i det siste, og jeg synes du blogger superbra, faktisk!
      Stå på! Bare drit i drittslengerne, de har vel ikke annet å gjøre. Du er på trening og skole og ordner deg et bedre liv, mens drittslengerne sitter bare og kommenterer stygt på bloggene til folk. Fortsett slik som du gjør nå. Det er mer enn nok! 🙂

    148. Å blogge har ikke bare goder, andrea. Man må regne med en del negativt også, skjønner godt at dette irriterer deg, men du kan ikke flippe ut av bare noen ekle kommentarer. Jeg vil anbefale deg å kun blogge en gang om dagen, andre kan ikke bestemme hvor ofte du skal blogge, og ja du må nesten regne med drittkommentarer, sånn er det bare.

    149. Jeg syntes du har en utrolig fin blogg som jeg gleder meg til å lese..<3 som jeg sier til alle vennene mine hvis de har et problem med folk som er slemme. "drit i det"..
      se på deg selv, du er kjempepen, smart og utrolig sjarmerende!:)
      fortsett sånn som du gjør<3

    150. virkelig dumt at du har fått så mange negative kommentarer. Jeg mener du er en super blogger og virker som ei herlig jente som fortjener sin fritid! : – )

    151. Jeg elsker bloggen din<33 Denne bloggen er den bloggen jeg ser på aller først<33 Du er drit flink til å skrive og ha en blogg<33 Skulle ønske jeg var like pen og flink som deg<33 Du er en av min forbilder<3333
      Victoria:P

    152. åh! Nå fikk jeg vondt av deg! Jeg liker bloggen din kjempegodt, og skjønner ikke hvordan du klarer å blogge så mye som du gjør når jeg ikke en gang klarer å sjekke den like ofte som du blogger!
      Jeg tror du er litt supermenneske jeg, eller i hvertfall i forhold til meg!
      keep up the good work:))

    153. Hei Andrea søten <3 Ikke slutt å blogg. Værsåsnill!! <3 Du er så søt og jeg elsker å lese bloggen din. Jeg blir så glad av å lese denne bloggen, fordi det virker som om du har det så bra i hverdagen din og har et så godt liv selv om du har hatt det vanskelig og har vert redd som f-eks. da det kom sånne menn som begynte å følge etter deg og prøve å voldta deg åsånn .. 🙁 Huffhuff, men jeg elsker å høre om hverdagen din, og deg liksom. <3<3<3 Du er søt og snill <3. Håper virkelig ikke at du slutter å blogge, Andreasøten. <3<3... Jerg føler jo på en måte at jeg kjenner deg selv om jeg ikke gjør det om du skjønner. Jeg føler også at vi er venner på en måte, selv om du aldri har sett eller møtt meg 😛 thihii 🙂
      Klem Matilde <3 🙂 (ikke slutt å blogg, plizz)

    154. Jeg synes det er kjempe fint at du prioriterer andre ting før bloggen, det viser at du har et helt normalt liv som alle oss andre 🙂 Hvis folk ser ned på deg av den grunn så bare hev deg over det! Du kan jo også tenke at dem er fan av deg som faktisk vil at du skal blogge, hehe! Men ja, som sagt, skolen, kjæresten, venner oosv går før bloggen, så du gjør ingenting feil!

    155. skjønner så utrolig godt at du ikke orker å blogge hele tiden når du har så sykt mye å gjøre og at du i tillegg får negative kommentarer! er kjempeglad for at du fortsetter å blogge! jeg synest heller ikke at du fortjener plassen din, jeg synest at du fortjener 1 plass!!<3 Ikke ta deg nær av negative kommentarer.. De som kommenterer stygge ting er bare sjalu eller så har de dårlig selvtillit, og må trykke ned på alle andre :s fortsett med den fantastiske bloggingen din og gjør meg glad!km

    156. Skjønner deg veldig godt! Elsker å lese bloggen din, jeg er inne på den fler ganger om dagen, men hvis du ikke har så mye tid, skjønner jeg jo det. Du har vært veldig flink til å oppdatere mange ganger om dagen i veldig lang tid, så leserne burde ikke klage, kjipt de dagene du ikke blogger, eller blogger ca en gang om dagen. Digger deg Andrea, du er utrolig flink til å blogge 🙂

    157. Jeg skjønner deg veldig godt! Har begynt på vgs. selv, og jeg har ikke så lang vei til skolen, og ikke så lange skoledager som deg, men det tar virkelig på! Jeg er utslitt når jeg kommer hjem og orker nesten ingenting. Og jeg har ikke en blogg jeg “må” oppdatere hver dag heller… Elsker bloggen din, Andrea! Og du er jo bare så nydelig 🙂

    158. Det er selvfølgelig forståelig. Selv blir jeg irritert når jeg får 5 mail daglig om hvorfor jeg aldri blogger. Lag en blogg selv dere som klager, så skal dere se at det er ganske slitsom med kjæreste, venner, familie, skole, fritidsaktiviteter, lekser, soving, husarbeid, osv, osv. Når jeg lagde denne listen ble jeg selv litt skremt over hvor mye jeg gjør daglig, og så presser jeg blogging inni der. Det burde i grunnen ikke være mulig!
      Stå på, Andrea, ta deg litt pauser, slapp av, og så kommer en sterkere Andrea tilbake! 🙂

    159. jeg fatter ikke hvordan folk kan klage over at du blogger for lite og at det du blogger om er “kjedelig”. jeg syns du blogger ofte, og er så imponert over at du klarer det når du har så mange andre ting å gjøre. blir så utrolig provosert når du får sånne kommentarer for det er så himla unødvendig. de som skriver det har tydeligvis ikke peiling på hvor mye tid du faktisk bruker på å oppdatere oss. selvfølgelig kommer privatlivet foran alt annet! det håper jeg virkelig de kan klare å respektere snart! jeg digger deg, og håper du aldri gir opp, tross drittkommentarer!

    160. jeg forstår deg fullt og helt. Begynnte nettopp på vgs jeg også, det tar mye tid og energi. Husk bare at bloggen din skal være noe du gjør fordi du liker det, ikke fordi alle andre vil ha oppdateringer. Når det gjelder slemme/frekke kommentarer er det fra folk som ikke har noe annet å gjøre i livet enn å være sjalue på oss som faktisk har et liv. Lykke til videre i livet, det er flere som støtter deg!

    161. ikke la folk rakke ned på deg, det er du som bestemmer hvortid du vil blogge og ikke de, hvis de ikke liker bloggen din, så trenger de ikke å gå innom den. jeg forstår det utroolig godt! jeg går ikke på vgs enda, men når jeg begynner tror jeg at det kommer til å ta veldig lang tid til og fra skolen. stå på, og btw, du er drittpen! misunner deg til tuuusen 🙂

    162. Jeg skjønner deg veldig veldig godt! Men jeg skjønner også at mange på en måte gleder seg til å lese bloggen din osv. Men du har helt rett i at det er DIN blogg og du bestemmer når du vil blogge!

    163. Jeg elsker bloggen din, og syns ikke det gjør noe at du ikke har 2-3 innlegg om dagen. Jeg tror de fleste som sutrer og klager går på grunnskolen, og ikke skjønner hvor mye av hverdagen vgs tar opp. Ikke hele dagen så klart, men man har jo andre ting som blir prioritert før blogg etc. Stå på! Det er ditt liv og din blogg! 🙂

    164. Synes du er flink, jeg! Ta deg tid til det du trenger, folk som liker å leser bloggen din forstår det 🙂 vi liker den akkurat sånn den er 😉

    165. Du må jo få lov til å ha et liv i tillegg til bloggen 🙂 Dumt når folk klager. Dessuten, dersom noen syns at du ikke fortjener plassen på topplista, så bør de jo la være å gå innom bloggen din. Haha.

    166. Jeg synes fortsatt du blogger mer enn nok i forhold til hvor lite tid du har! Du fortjener faktisk plassen din, fordi du gidder å holde på med bloggen selv om du egentlig ikke har tid!

    167. årggh, elsker å lese bloggen din Andrea! ikke hør på dem som slenger drit. Beundrer deg så sykt, for den jobben du gjør med bloggen..du fortjener virkelig plassen din på topplisten.

    168. Andrea, du er min favoritt blogger! jeg leser fast og vil aldri, ALDRI slutte å lese den! Du må ikke ta de kommentarene inntil deg! De som skriver de, har ikke et liv og liker å range ned på andre folk! Men jeg elsker deg å bloggen din, du er døds flink til og blogge. !! 😀

    169. Men hør da, tingen er jo at de fleste blogglesere forventer jo at du blogger ofte siden du har fått den plassen du har nå, siden du blogget masse før og det var kjekt å lese så fulgte mange med,men hvis du skal la være å blogge siden du har lange dager kan du ikke klage på at folk klager på deg. det burde du selv skjønne ! mener ikke si dette for å kjefte elns , liker å lese bloggen din jeg, men du må jo også skjønne at det er krav for deg og holde deg på den plassen du er på. håper du fortsetter å blogge like ofte jeg, siden jeg leser bloggen din hver dag 😀 !

    170. hvis man ikke liker bloggen, ikke les den. jeg skjønner situasjonen hennes kjempe godt og etter jeg startet på vgs har jeg oså hatt MYE mindre fritid, syns hun er flink jeg

    171. Hva forventer dere ? Jeg synes du er utrolig flink til å blogge Andrea! Hver dag gleder jeg meg til et nytt innlegg, men det betyr ikke at jeg forventer 2-3 innlegg om dagen!

    172. Jeg syns du er kjempeflink til å blogge, til å ha så mye å gjøre. 🙂
      Andrea, ikke bry deg om disse folkene som klager om bloggen din, de har sikkert ikke så mye fritid, så derfor må DE ha blogging hele tiden.
      Blogg etter din tid, ikke deres.
      Love u 🙂

    173. haha dere misforstår hele poenget, DET ER HENNE SOM KJEFTER PÅ OSS FOR AT VI KLAGER PÅ EN SOM LIGGER PÅ ANDRE PLASS, VI FORVENTER AT HUN BLOGGER HVER DAG, OG DET BØR HUN SKJØNNE!
      jeg elsker bloggen hennes jeg og er fast leser men synes ikke dette innlegget var noe bra, sorry men min mening, men elsker bloggen 😀 <3

    174. jeg elsker bloggen din uansett hva. ikke bry deg om hva disse folkene sier. ingen tvinger dem til å lese den uansett 🙂 stå på jente 😀

    175. Jeg synes du er en kjempe flink blogger, ingen har rett til å gi deg dumme komentarer. digger bloggen<3

    176. Skjønner ikke hvorfor du føler at du trenger å skrive et sånt innlegg for å forsvare deg. Dette er en personlig side og du gjør akkurat hva du vil med siden din! Fantastisk at du har så mange lesere, så det er definitivt MYE du gjør riktig.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg