Svar på ukens spørsmål

Kan du pliiiiis finne et sted hvor alle bloggere uansett hvor mange lesere de har kan tjene penger på bloggen sin<3? Alle uansett lesertall kan registrere seg HER, der får du provisjon ved salg.

Kan du vise piercingen din i navelen? Har så lyst til å ta :D!

Jeg elsker å ha det, anbefales virkelig! ♥

En side som har stort utvalg av piercinger??? Jeg synes Illusion har sykt bra utvalg 🙂 Trykk på “piercinger” i kategorien.

Har du mye blogglyst fortiden? Jaa, men har litt bloggsperre, er litt vanskelig å finne på noe å blogge om flere ganger om dagen..:))

Er du på russebuss? Jepp

Hvor i London får man kjøpt justin bieber gensere? På turistsjapper og randomme boder i Oxford street.

Hvordan går det med de nye piercingene dine? Mye bedre, fortsatt litt ømt men sover godt! 🙂

Har du vært tokio hotel fan? Nei, men bestevennen min for 4-5 år siden var helt sykt fan 

Kan du plis lage et fjortissinnlegg, hvordan du fikset deg når du var sånn? Nei… var sånn 12 år, har ikke den samme sminken og husker ikke hva jeg gjorde

Beste siden å kjøpe hårprodukter med bra merker litt billig på nettet? BLUSH.NO ♥ Gratis frakt hvis du bestiller over 499 kr + masse rabatter som feks 35% på alt fra Tigi. 

Hvor kjøper du sushi? 

Ligger rett ved nasjonal. Billig, veldig raske med maten og utrolig godt! Mine favoritter er tempura maki med scampi & avocado og sushibiter med laks.

Hvordan får du den fine hårfargen din? Ntaw. Hadde jo først lysebrunt hår, så tok jeg blonde, tynne striper hos frisøren. Da ble det sånn som det er! 🙂

Tror du du kan vise leppestiftene dine og hvor de er fra? Tenkte å lage et leppestift-innlegg om ca to uker! 🙂

Hvor kjøpte du Muuba skinnjakken din? Hva heter den? Og hvor mye koster den?


Muuba Lucina leather jacket. Kjøpte den på Svean, palleet. Husker ikke helt prisen men noe over 4000 kr.

Har du bestilt tannbleking før? Jepp, herfra! Dødsfornøyd, tennene ble såå mye hvitere :))

Hvor mye kostet den nye Bikbok genseren og skjerfet? 249 kr for genseren og 199 kr for skjerfet! 😀

Vet du hvor mye photoshop koster for studenter? Tror det koster rundt 2500 kr 🙂

Hvorfor kjøper du photoshop istedet for å bare laste det ned gratis via piratebay? Prøvde det, men fikk det ikke til. Har gjort det på familie pcen for lenge siden, men klarte det ikke på maccen. Er jo ikke lovlig uansett, så like greit å bare kjøpe det. Verdt pengene uansett, i og med at jeg trenger det til både bloggen og skole.

Hvorfor er alarmen på på den ene genseren fra Zara? Haha, tok bildet i prøverommet så jeg slapp å gjøre det hjemme. Blir mye finere + at lyset er så bra 😀

Hvilken skole går du på igjen? Ullern vgs, men medier og kommunikasjons linjen da. Veldig fornøyd!

Hvordan “knøt” du det grå skjerfet fra Bikbok? Surret det bare rundt halsen to ganger 🙂

Kan du være så snill å få deg fanpage på facebook? Jeg har det!! 🙂

Lik den HER ♥ Og følg meg også på twitter HER i samme slengen om du vil :))

 

– ANDREA BADENDYCK

72 kommentarer

Siste innlegg