Jeg hater…

Fanny  har ofte disse innleggene, og mange har spurt om jeg også kan ha det. Det kan jeg! Fanny og jeg diksuterer ofte ting vi irriterer oss over, så hun har liksom tatt det meste fra før. Men prøvde så godt jeg kunne, hoho! Drar den litt ut, trenger ikke ta alt like seriøst :))

* Når jeg akkurat skal til å løpe ut av huset for å rekke bussen, så blir jeg stoppet av mamma som sier at jeg ikke får lov til å dra før jeg har ryddet rommet. Hallooo!??! Er du seriøs??? Det KAN vente!!! Men neida… Helt SYKT irriterende

* Folk som ikke har et fast håndtrykk når man feks hilser på hverandre for første gang! Beklager, men det bare irriterer meg skikkelig. Løse, slappe håndtrykk gir meg skikkelig dårlig intrykk

* Blogglesere som spør om ting som står i innlegget. Hvis jeg feks har som overskrift: Innkjøp fra Bikbok. Så får jeg kommentarer om hvor klærne er i fra. Er du fuckings seriøs med meg???! 

* Når jeg må gå tur med hunden. Haha, lat til tusen, men det er så KJEDELIG! Spesielt siden hun nesten ikke vil gå, bare snuse. Også voffer hun og prøver å angripe gamle damer osv, gal hund

* Folk som skal rekke opp handa og rette på alt mulig læreren sier. Omgf, er SÅ irriterende…Kan du holde kjeft?!?!

* Å ikke ha penger. Alle hater det, right?

* Å akkurat ikke rekke bussen. Seriøst, den følelsen når du prøver å banke på døren i det busssjåføren ser stygt på deg og kjører… Faen ass. Ok, inrømmer at jeg liker å sitte inne i bussen og se det skje med alle andre, men det er ikke morsomt når det skjer med meg

* At internettet ikke fungerer. Like før jeg kaster maccen i gulvet ellernoe… Hva annet har jeg å gjøre når jeg er hjemme? Å bare brutalt stjele livsgleden min på den måten, canal digital er noe dritt

* Regn. Regn ødelegger hele dagen, ikke minst humøret mitt

* Folk som sitter inne å røyker i trikkehuset/busshuset når det er lenge til bussen/trikken går. Halloo? Du kan stå utenfor å røyke? Nå må jeg STÅ utenfor fordi jeg ikke klarer den drittlukten, mens du sitter der på benken og koser deg. Ta hintet når alle som venter står utenfor skuret, og ikke inne ved siden av deg.

* Gym. Jeg hater gym, spesielt siden vi har det 8.15 fredag morgen. Hvor slemme kan man bli????

* Blogglesere som tror jeg er 1881 ellernoe. “Hei, jeg skal til Oslo i helgen, hvordan er været i Oslo da?”. Omfg, sjekk yr eller google det selv

* Når jeg er i byen, noen får øye på meg og gjør alt så åpenbart. Hvisker til veninnene sine, alle snur seg og stirrer på  meg, peker osv. Noen følger til og med etter meg, tar snikbilder osv. Vææær så snill, kom heller bort å si hei! Det er bare skikkelig ubehagelig når noen oppfører seg sånn

* Toppbloggere som later som de har kjøpt ting de fikk selv. Altså greit nok å ikke si noe om det i det heletatt, men kan feks nevne en tannbleking da. HELE topplisten hadde fått den, også jeg og Fanny. Så ser jeg en av de øverste på topplisten skrive ” Jeg googlet tannbleking, bladde gjennom mange forskjellige sider og leste om mange forskjellige. Etter en lang research bestemte jeg meg for at Smile lab var den som passet best for meg. Så da kjøpte jeg den blablabla” BULL to the SHIT! Nei lille venn, du svarte ja på en jævla mail og fikk den gratis som alle oss andre, spar meg..

* Når en av de smarteste i klassen er ferdige med en prøve, og bare “Den gikk såå dårlig :((((“. Så får de den tilbake, så får de en jævla sekser!! Også spør de hva fikk du? Også du bare… Ehm, 4-… “Det er drit bra da!”. He-he, jooda…….

Hva hater DU?

 

– ANDREA BADENDYCK

132 kommentarer
    1. selgere som er kjempe hyggelige mot voksne men oppfører seg som noen overlegne drittunger som ikke smiler en gang når jeg faktisk har kjøpt noe i den fuckings butikken din, HALLO??? det kan faktisk øke lønnen dems. LOL ass, bare fordi jeg er ung betyr ikke det at jeg er et fuckings monster assa….
      burde serr skaffe seg en ny jobb. Eller starte i en butikk der det bare kommer voksne inn. Frk.kondomeriet, der går jeg aldri inn… haha 🙂

    2. Masse av det samme og;
      *”ja vi kan sikkert finne på noe en dag, sier fra” også går det 3 månder..
      *Når folk laster opp nytt profilbilde på face, og skriver under: “æsj, stygg…” VIRKELIG? Hvorfor bytter du profilbilde når du syntes det er stygt?!
      **Når jeg får venneforespørsler på face av folk jeg ikke aner hvem er, og når jeg spør hvem dem er, svarer dem bare navnet sitt. HALLOO, tror du jeg er dum? For det så jeg jo ikke når venneforespørselen kom inn.

    3. Fyfaen, hater (!) folk som gjør som på det siste punktet! “Men det er jo driiitbra daaa” også smiler de det falskeste smilet! faen, hvis dem selv ikke er fornøyd med en 5+, hvordan kan da 3+ være dritbra!? Blir så provosert!!!

    4. Hater at folk lyver meg rett opp i trynet når jeg vet hva som er sant, Hater og ikke ha penger, Hater og være sulten og ikke ha noe jævla mat i huset, Hater når mamma sier at det ligger en sokk på gulvet er det et problem så plukk opp den jævla sokken selv da?
      hahah 😀

    5. Den siste tingen irriterer meg grenseløst også! Har det sånn med veninnen min.
      Amalie : Åh, det gikk så utrolig dårlig, kommer til å få en toer.
      Meg : Amalie det sier du alltid, og det skjer aldri.
      Amalie : Ja, men nå mener jeg det, det gikk skikkelig dårlig liksom.
      Meg : Ja, ok.
      *Fått tilbake prøven*
      Amalie : Herlighet, jeg fikk en sekser, det hadde jeg ikke trodd i det hele tatt.
      Meg : *Tenker* Ja, særlig.
      Amalie : Så hva fikk du da ?
      Meg : Jeg fikk en firer jeg 🙂
      Amalie : Åja, det er kjempe bra!
      Meg : *Tenker* Ja, særlig du begynner jo nesten å grine når du får det så jeg vet ikke jeg ..
      Hehehe.

    6. Det innlegget her var utolig bra.. jeg skjønner ikke hvordan du finner opp alt dette.. prøvde å tenke over ting som irriterer meg og finner ikke ut noen.. aaaah.. Hvor lang tid brukte du egentlig på dette innlegget? flere dager?? ;D

    7. haha,morsom du er!
      Det som irriterer meg mest, er å komme hjem fra skolen utslitt også finner du ut at lillebroren din har hele nabolaget på besøk!

    8. haha, sykt bra! Er enig i så og si alle punktene dine. Men noe jeg virkelig begynner å bli dritt lei av, siden jeg må ta toget hver eneste dag så legger jeg utrolig godt merke til det. At når toget kommer og jeg står rett ved døren så blir jeg virkelig tråkka på av eldre mennesker som virkelig burde visst bedre, de dytter meg bakover så de skal klare å komme seg på toget først for å få en fuckings plass å sitte… Og når folk tar en tre seters og setter seg ytterst, er så utrolig mange som ikke tørr å spørre om å få sitte der da.. Virkelig flaut å se at ungdommene er mere voksene enn de som faktisk er voksene.

    9. Haha, du er så RÅ Andrea!! Jeg også har begynt å hate gym etter jeg begynte på vgs. Gym klokken 8.15 på fredagsmorgenen ødelegger hele fredagen min -.-

    10. huff Anndrea!!
      Er så sjalu! Du er så fotogen på ALLE BILDER!!! Skjønner ikke at det er mulig!
      Hehe likte innlegget! Og jeg hater det siste! Det er så iriterende. Og serlig vis de faktisk får et dårlig resultat. Fordi:
      Si jeg får en 5 da. Også får den flinke en 3. Også sjuler de det litt fordi de er flau over resultatet sitt. Også spør de deg: hva fikk du? Du svarer jeg fikk 5. Og du spør da hva fikk du da? Så sier de litt sånn skeptisk eh… jeg fikk 3. ( og det sier de laft) Helt til pluttselig så skal stemmen dems bli veldig høy og de skal få alle til å høre:
      MEN JEG HADDE IKKE ØVD DA!!
      OMG? serr! det er så iriterende!

    11. det siste du skrev, hater jeg også!
      oooog…. egentlig ganske mye, haha. når en venn lyver rett i trynet på deg og du vet sannheten, er så idiotisk. og når noen alltid skal ha rett, og når folk er sykt konkurranse mennesker. hater konkurranse mennesker, utrolig slitsomt! skal alltid være bedre enn meg i alle ting og få bedre karakterer enn meg hele tiden….
      ha en fin helg forresten! 🙂

    12. Jeg hater når en person legger ut bilder de VET er stygge av meg, faen altså, hadde de blitt glad om jeg la ut det “fineste” bilde av de fra jentekvelden?

    13. Jeg kjenner meg igjen i den siste der, bare at jeg er den flinke. Det er ikke alltid like lett å vite hva man skal si, uten at en føler at andre blir såret, lei seg eller irritert. Det er ofte jeg får bra resultat selv om jeg føler prøven gikk dårlig. Jeg tror kanskje det har noe med at jeg har veldig høye krav til meg selv, og sjelden blir fornøyd. Da er det kanskje ikke så rart at man føler at prøven gikk dårlig, selv om det sikkert er mer enn bra nok. Jeg liker ikke å snakke om karakterer, for jeg føler meg rett og slett utilpass når jeg må si at jeg har seksere i nesten alle fag. Jeg er ikke noen supernerd eller et geni, men jeg lærer fort og har noen perfeksjonistiske tendenser. Føler meg liksom slem eller noe når vi snakker om karakterer, så det unngår jeg helst. Er det noen som har noe å si om dette? Hvordan synes dere flinke folk burde snakke om karakterer uten at det blir, eh… skrytende og feil?
      🙂

    14. kjenner meg igjen i det der!
      Hater når noen spør om jeg kan gi de godteposen, og isteden for å ta hele posen, tar de bar hånden sin nedi og leter rundt mens DU holder den.

    15. enig med deg i masse du skriver, spesielt den siste!!! haha…
      men synes du skrev ganske likt som det fanny pleier å gjøre, følte liksom ikke det var helt deg.. 😛

    16. Beste innlegget på legget! Viser virkelig hvem du er! Digger deg og dette innlegget! Så enig på nesten alle punktene! Men noen folk er rett og sett dumme. Du er råå! Keep it up girl. Me loves you baby girl!

    17. Følte at du var mye mer “deg selv” under dette innlegget. Digger det! Kjente meg igjen i mange av tingene som irriterte deg. 🙂

    18. Jeg skiller meg kanskje ut fra de andre her – men dette ble LITT for negativt for meg. Jeg har alltid sett for meg deg glad og sprundlede. Selfølgelig kan man irritere seg over småting osv.. Men å banne så mye + å ha så mye negativt! lavt nivå.. Skuffet!

    19. Hater folk som bruker ord som “OMFG” i en alder av 16. Åååh, få dere et bedre ordforråd 😀 hahaha

    20. Emilie: Unnskyld meg, hva vet egentlig du? Dette er 100% meg. Jeg og Fanny er ultra mega bestevenner, og det er det kanskje en grunn til, nemlig at vi er helt like både i meninger og personlighet. Altså er det ikke rart at det blir i samme duren som fanny 😉

    21. Hei Andrea.. jeg er en helt vanlig jente som har et spørsmål til deg:
      kan du værsåværsåværså snill å hjelpe meg med å lage en header?
      Jeg sliter mye med det, og trenger VIRKELIG en ny en.. Hvis det er du som har laget din header, såå er du driiiiiiiiiiiiiit flink til det. Jeg er ikke så bra på sånnt, så.. kan du.. Kontakt meg på:
      [email protected]
      BTW: ELSKER bloggen DIN <3
      Kleem 🙂

    22. Hei, alt det der er noe jeg kjenner meg skikkelig godt inn i ! haha. Men et lite spørsmål, siden du har mac; har akkurat fått min macbook air i posten, og finner ikke ut hvordan jeg skal høyreklikke for å få lagret bilder osv. hvis du har tid, eller i det hele tatt klarer å forklare det, hadde det vært veldig bra:) har tittet i bruksanvisningen, men bare skumlest, men fant ingenting om det.. takk på forhånd:)

    23. Jeg syntes ikke man skal bruke masse energi på å være så negativ. Ja det er greit, du overdriver litt med vilje men det fins vel grenser! Når du poster et sånt innlegg må du som er så smart skjønne at dette kan få konsekvenser. Jeg hadde ikke trodd at dette kunne komme fra en så uskyldig og sukkersøt jente som du framstiller deg som. Skuffet? Ja.

    24. Så deg i byen på torsdag, du gikk forbi meg og vennina mi med Axel. Og vennina mi og jeg ble heeelt starstrucke av å se deg,så fikk ikke muligheten til å si hei 🙂 hah

    25. Kan du vær så snill og legge ut et innlegg der alle dekselene dine til iphonen er og hvor de er fra? helt litt fort 🙂 om du hadde gjort det for meg, hadde jeg blitt utrolig glad!

    26. Hei! Har lest bloggen din i en lang stund nå og hittil har jeg vært ganske fornøyd med innleggene dine og måten du har oppfylt lesernes ønsker på. Men jeg må si at jeg fikk se en litt annen side av deg i dette innlegget, en ikke fullt så positiv. Jeg ble på en måte skuffet over deg og måten du skrev innlegget på. Man burde kanskje tenke over det å bruke banneord fordi man har yngre lesere og man burde heller ikke skape mer negativitet ut av tingene man misliker enn det det allerede er. Dessuten ble det er liten kopi av innleggene Fanny har postet tidligere. Vær heller deg selv, det er tross alt en grunn til at du har så mange lesere!
      Håper du tar til deg dette som konstruktiv kritikk og ønsker deg lykke til videre:-)

    27. Haha, så jævla rått når du skriver slikt ! mye kjekkere å lese, og føler du er mer “deg” ! 🙂 DIGG

    28. Heisann 🙂 Du skriver at det er greit nok å ikke nevne at man blir sponset når man skriver om ting som er sponset, og det har jeg lagt merke til at du heller ikke pleier å gjøre. Du vet at du SKAL skrive det under innlegget dersom du er blitt sponset, at du plikter det? Eller har du ikke fått med deg det i det hele tatt? Bare se på fotballfrue, nettenesta, wulff osv, de fikk for lenge siden mye refs for ikke å framheve at de faktisk er sponset når de skriver om sponsede produkter, men nå gjør de selvfølgelig det i hvert innlegg. Tror kanskje du også burde begynne å gjøre det, ellers kommer det sikkert til å komme en smell en dag 😉
      Morsomt innlegg, men det her ble bare Fanny 2! Du skriver helt annerledes enn du pleier, prøver å banne mye og prøver være skikkelig hard. Jeg synes ikke det funka såå bra, men søtt da 🙂 gøy å lese bloggen din uansett!

    29. ble litt fanny #2 her. var ikke gøy å lese. greit at du også er sånn, men du er ikke en sånn blogg. passet ikke til deg

    30. du er dritkul 🙂 vet du det 🙂 jeg er innom bloggen din vær dag, på alle pc’er så du får mange lesre 🙂 🙂

    31. Syns det gikk litt vel utover bloggleserne dine her nå? 🙂 Hørres ut som du er misfornøyd med at de kommenterer, isje bra

    32. haha, en del hermings etter fanny ja… det der var ikke noe morsomt en gang ? Fanny er 1000 ganger bedre enn deg til dette her! Egentlig til å blogge om alt… dette burde du ikke gjort, her dret du deg bare ut. haha lol

    33. Jeg synes det er litt unødvendig det nest siste punktet. De må få skrive hva de vil, og jeg synes at du rakker ned på sophieelise der. Jeg liker deg like godt som Sophie, men det der synes jeg ikke om. Det kan du holde for deg selv 🙂

    34. Du er en søt blogger! Men dette innlegget føltes ikke helt som deg? Selvfølgelig, jeg kjenner deg ikke! Men du klarer ikke ironien helt… og de fleste har lest fannys innlegg allereden. jeg liker når du blogger om outfits, hva du gjør og hva du liker!

    35. Hehe, tenkte meg til det med tannblekingen! Men hva syns du egentlig om Smile Lab? For jeg vil kjøpe tannblekning og vil gjerne ha noe som gjør forskjell 🙂

    36. Haha, dette var virkelig ikke din type blogging! Du skriver alltid så seriøst og ordentlig, så kommer du til dette innlegget, liksom. Dette var virkelig et mislykket innlegg…x1000… Følte meg ukomfortabel da jeg leste det, dette er liksom litt mer Fannys greie.

    37. Haha, digger deg!
      Men må bare si noe om det siste punktet: Jeg pleier selv å få 5-6 på prøver og blir ganske irritert på meg selv om jeg får noe som er mindre. Men hvis noen kommer bort til meg og spør hva jeg fikk på en prøve, også svarer jeg at jeg fikk en 6’er, så sier jo den personen at det er kjempe bra. Spør jeg hva de fikk, og de svarer at de fikk en 4’er, så sier jeg jo til dem at det også er kjempe bra. Hva skulle jeg ellers ha sagt da, “bedre lykke neste gang”?
      Haha, ikke så enkelt det der..

    38. Kjære Andrea! 🙂 Jeg digger bloggen din, og deg. Du står på, og er deg selv, det er supert! 🙂
      Jeg syns du er ubeskrivelig pen , og jeg misunner deg veldig!
      Du virker som en veldig real jente! 🙂
      Men får å være LITT pirkete denne ene gangen, ikke for å klage ellerno, men de som spør hva slags vær det er i oslo, jeg tror kanskje ikke de mente det på den måten. De prøvde vel antakelig bare å være hyggelig. 😉 Men det du mente med det, kan sikkert være andre som spør dummere spørsmål om sånt, så det er jeg helt enig 😉
      Men kanskje ikke akkurat det ;)Med mindre de spør, for å ikke gidde å dra hvis det er drittvær, da!
      Men det skjønner du sikkert selv 😉
      Men digger bloggen din og deg! 😀
      Pluss at du virker ærlig, og snill på bloggen! 🙂 Digger deg til de grader! 😀
      Håper du ikke tok dette på en frekk, eller klagende måte! For jeg er utrolig glad i bloggen din, og du er et av mine største forbilder!! Helt virkelig!! 🙂

    39. ”Hah.. innlegget som sprakk søt-jente-fasaden din måtte jo komme.. ”
      kunne ikke sagt det bedre selv..

    40. Ja fy faen! En dag på en prøve fikk jeg en 2er i engelsk, mens en annen i klassen fikk 5+!
      Og da begynnte han faen meg og grine fordi han ikke fikk 6 :/

    41. sykt irriterende når bloggere endrer tonen og språkstilen sånn plutselig i ett innlegg og plutselig for eksempel skal være jævlig morsomme og bommer totalt. er ikke morsomt i det hele tatt, får resten av bloggen og selve bloggeren til å virke jævlig falsk.

    42. føler ikke at det er helt deg med alt det negative på bloggen. greit nok at du irriterer deg over ting, det gjør alle, men tror ikke det er så veldig mange som synes det er intressant med negativt på en blogg. Ellers så liker jeg bloggen kjempe godt! stå på 🙂

    43. Dette innlegget var bare så sinnsykt ikke deg. Haha, gøyalt å lese altså. Du er super søt og jeg digger bloggen din men dette følte jeg var utenom det vanlige. Aggressivt innlegg, heh. 🙂

    44. så ille forandra du har blitt a? brått skriver du veldig agresivt (orwhatever) haha, blir så dumt å lese når du altid har skrevet ordentlig. jeg ler godt, hah.

    45. Jeg synes det er mye morsommere når Fanny skriver det, rett og slett forde du alltid har fremstått som en sånn glad og bli jente. Blir litt feil.

    46. Fyfaen, du baiter Fanny så jævelig! Dette blir for dumt.. Dette var utrolig wannabe Fanny innlegg! Aldri ha sånt igjen :):) det passer bare til Fanny å være morsom. Hold deg til å være sånn du pleier å være. Du skrev faen meg nesten akkurat det Fanny skrev… Blir for dumt! Sorry ass

    47. kunne ikke vært mer enig med det siste punktet du skrev! Artig å se den irriterte siden din, hahahha 🙂
      til dere som sier at Andrea er wannabe Fanny blir bare feil.

    48. Dette lignet ikke deg, Andrea… Jeg vet jeg ikke kjenner deg, men du fremstår som velidig søt og uskyldig gjennom bloggen din. Begynner å lure på om det er den ekte deg. men bortsett fra det liker jeg bloggen din veldig godt 😉

    49. Lol, ikke like morsomt som når fanny skriver det. lignet veldiig etterligning av hvordan fanny skriver. Fanny burde egeentlig være på 2.plass og ikke du :p men men du er flink ellers, dette var bare ikke morsomt og likt deg.

    50. du etterlignet fanny for mye.. dette var ikke et innlegg som passer til deg. du er altfor søt og uskyldig..

    51. hallooo, til dere som skriver negative kommentarer:
      wtf, hva var galt med det andrea skreiv?? når hun skriver at hun overdriver, så må ikke dere ta alle ord helt bokstavelig? noen av dere skriver at hun er alt for søt og uskyldig, å at det ikke ligner henne å skrive sånn. men hallooooooo, hun er fortsatt den “søte og uskyldige jenta”. tross alt er det hennes blogg, og det er dere som velger å lese den. I tillegg skjules det mye bak hver og en blogger, både posetivt og negativt. +++ bloggere poster vanligvis ikke veldig personlige og negative innlegg, det betyr at det er ikke mange av dere som vet mye og da er det syyykt unødvendig å kommentere dritt. det er kun de som bestemmer hva de vil dele med dere. Noen må seriøst begynne å tenke litt.
      Jeg blir så utrolig trist av alle dere tapere (..) som gidder å skrive dritt :p spar meg. ty!

    52. haha, du skriver så genialt! smilte gjennom hele innlegget og leste det tre ganger. you and fanny is so funny!

    53. Likte virkelig ikke dette innlegget, du får bare deg selv til å virke enda mer bortskjemt drittunge… pluss at bloggen blir så utrolig negativ av det

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg