Natta

Hei!

Kom hjem for ikke så veldig lenge siden. Som jeg fortalte i sted var vi på kino og spiste deretter på Fridays! De tre musketerer var ganske bra, men fikk ikke med meg hele fordi jeg sovnet (?) haha. Omg, hvem sovner på en kino?? Sov nesten ikke i natt så det har vel noe med det å gjøre. Men det var veldig koselig å feire mamma med familien ♥ Mamma er så søøøøt, bare se:


Hihi, jeg elsker deg av hele mitt hjerte Mamsiii ♥ Mamma er så bra på alle måter, så snill og god mot alle. Jeg er så heldig som har den mammaen jeg har, forbildet mitt 🙂 Mulberry skjerfet på bildet over var gave fra meg og søsknene mine + 3 bøker. Snille altså, søte mamma ble utrolig glad!

Nå er jeg trøtt:

Vil ikke tenke på at jeg må opp om seks timer. Kommer til å DØ bokstavlig talt… 

 

– ANDREA BADENDYCK

50 kommentarer

Siste innlegg