TUVA!!!!!

Jeg kom til Andrea i sted.. Ante fred og ingen fare. Det var koselig det, men etter to flasker julebrus begynte hun å le, og kom med en tillståelse. Hun fortalte meg, knisende, at en bloggleser hadde spurt “hvem er tuva?”

WTF. Hvem er Tuva?!
Det er flaut å innrømme at man ikke vet det. SÅ flaut. Sinnsykt flaut.
Det er som å si at Norge er det høyeste fjellet i Nord-Tibet. Eller spørre når Elton John ble verdensmester i tungvektsboksing. 

Dette er meg (TUVA):
Husk det, hele Norge burde vite det nå. Særrrr…

Tre gode grunner til å få bestevennen din til å bli en toppblogger:

Hun spanderer potetgull (superchips)

Jeg får iPhone deksel

 Hun blir gjenkjent i byen (og jeg går ved siden av og leker kul)

Håper du fikk svar på spørsmålet ditt nå

Kos og klem, hilsen Tuva ♥

45 kommentarer

Siste innlegg