Im hooooome

Hei!

Ville bare informere alle om at jeg er vel hjemme, haha… Uff, dette har vært en utrolig slitsom helg. Dagen i går gikk som sagt i ett sett, fra klokken 05.00 til 22.00 hadde jeg ikke EN pause. Haha, uff.. Var lettere sagt halvdød under middagen. I morgen skal jeg være med den nye toppbloggern, hehehehe.. Axel altså! Dere likte bloggen eller hva? Jeg er top-stalker number 1, synes han gjør en god jobb 😀

Noen skrev at de ikke hadde facebook men fortsatt gjerne ville vite hva jeg gjorde i går, så får vel skrive det her også. Jeg skal få ny blogg innen 1 mnd, og var i Stockholm for å ha photoshoot til den nye, proffe headeren. Grunnen til at jeg var i Stockholm var fordi de som står bak blogg-byttingen er svenske :)) Stockholm er forresten en fantastisk by med 100000 ganger bedre shopping enn Oslo. Anbefaler ALLE å reise dit, Stockholm har blitt en av mine favorittbyer ♥

At de har Topshop er absolutt IKKE feil!! 🙂

Meee xD

De har noen to-etasjers tog i Stockholm, kult eller hva? Aldri sett før….

Haha! Dere får sove godt så snakkes vi i morgen, da viser jeg dere det lille jeg kjøpte på Topshop ♥ ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

44 kommentarer

Siste innlegg