Besøk av bloggern

Haha, kommer ikke over at Axel har blogg og han er sååå gira da! Søten 🙂 Vi har nesten bare drevet med blogggreier i hele dag, sånn er det med to bloggere i huset, haha. Han er forresten på 4.plass på topplisten, wohooo!! Likere. Han var også søt å hjalp meg å male litt nå, kommer jo ingen vei når jeg, lat-jente-nr1, skal male hele rommet på egenhånd……..

Haha, Axel måtte låne noen gamle klær av meg til å male med! 

Wohoooo!!! I morgen er det forresten revyfest igjen, med halloween-tema! Blir sikkert dødsgøy, skal kle meg ut som pirat, haha, orker ikke dra den så langt. Regner med at jeg får blogget før vi drar slik at dere får sett anntrekk osv 😀 Likte dere forresten den nye headeren? Var litt lei av den gamle så bare lagde en fort på skolen, haha! 

 

– ANDREA BADENDYCK

84 kommentarer

Siste innlegg