Nattaaaa

Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen, klar til å innta nattesøvnen. Har forresten brukt produktene over siden jeg stripet håret (august) og de er helt fantastiske. Gjør håret silkelykt og lukter veeeldig godt 😀 Merket heter Moroccanoil, og kan kjøpes på frisørsalonger. Ooog en ting til, jeg har bestemt meg for å farge håret brunt! Veldig sikker iaf… Litt skummelt da, selvom jeg har hatt det mesteparten av livet mitt. Men synes det er så rart å tenke på at jeg har hatt det, som på DENNE videobloggen. Sikkert 95% av dere mente jeg er finere med brunt hår, tenker dere fortsatt det? Dere er de eneste som kan overbevise meg nå, isåfall blir det frisørtime innen to uker 😀

Tenkte egentlig bare å ta en siste oppdatering, og nå legger jeg meg. I morgen skal jeg være med Axel, er veldig klar for en kosekveld etter en slitsom uke ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

248 kommentarer

Siste innlegg