Jeg selger del 2

Dere sender mail til meg ([email protected]) med hvilket plagg du ønsker og hvor mye du er villig til å betale.Hver gang jeg får bud vil jeg oppdatere “bud”. Du kan ikke by mindre enn høyeste bud, men du kan by feks litt mer. Så fort jeg er fornøyd med prisen, sender jeg deg mail og forteller at du fikk plagget du ønsket deg og at du må overføre inn pengene på kontonr mitt (jeg gir deg det) og at du må legge ved adressen på neste mail. Når pengene er inne og du har sendt meg adressen, sender jeg plagget! DU KAN IKKE BY MED MINDRE DU HAR PENGER PÅ KONTO. Og du kan ikke angre når du har “vunnet budrunden”, alle bud er bindende. Porto (frakt) på 50 kr vil komme i tillegg.

Plagg 1:

 

Bluse fra Bikbok, strl S, ny pris 299 kr

Bud: 500 kr fra Tina madeleine

Plagg 2:

 

Kul genser fra Berskha, strl S, ny pris 299 kr

Bud: 310 kr fra Lisa

Plagg 3:

 

Bluse fra Freequent, strl S, ny pris 399 kr

Bud: 250 kr fra Caroline

Plagg 4:

 

Genser fra River Island, strl S, ny pris 399 kr

Bud: 450 kr fra Clara

Plagg 5:

 

Søt bluse fra Saint Tropez, strl S, ny pris 599 kr

Bud: 300 kr fra Sarah

Plagg 6:

T-shirt fra Zara, strl S, ny pris 249 kr

Bud: 100 kr fra Hedda

Plagg 7:

 

Overdel fra Freequent, strl S, ny pris 299 kr

Bud: 200 fra fra Siw

Plagg 8

Overdel/cardigan fra Bikbok. Ny pris 599 kr, strls: L men den er ikke stor

Bud: 500 kr fra Sara

Plagg 9

Topp fra London, husker ikke ny pris. Strl: Small 

Bud: 300 kr fra Liva

Plagg 10

Bluse kjøpt i Sverige, ny pris 499 kr, strl M.

Bud: ?

Plagg 11:

Pelsvest (falsk pels) fra h&m, strl S, ny pris 399 kr

Bud: 350 kr fra Lise

Plagg 12

Genser fra Cubus, husker ikke ny pris. Strl S

Bud: 250 kr fra Caroline

Send mail til: [email protected] med hva du byr og hvilket plagg ♥

 

77 kommentarer

Siste innlegg