Hjemmeeee

Hei!

Nå er jeg hjemme etter en lang skoledag, sol (på tide, jeg blekner :((() og litt julegave-shopping. Fikk kjøpt gave til mamma og søsteren min, nå er det gutta igjen, bror, far og kjæreste. Er så vanskelig å finne gave til dem??? Skal vel få det til….. Ok da, og så er det venner…. og litt mer familie…. Har en del igjen. Nå skal jeg gjøre litt plikter og sånt, vi snakkes ♥

xD Totally flyttet inn på det nye rommet. Viser dere når alt står klart, har igjen å kjøpe tv og litt mer!:)

Julegaaaver, elsker å glede andre 😀

Og så kjøte jeg dette mac/pc-futeralet fra Marc Jacobs (kjøpt på Eger) til meg selv. Jeg har med meg maccen overalt pga bloggen, så jeg trengte noe for å beskytte den. Denne var jo perfekt og ikke minst veldig fin 😀 Yeee!!

 

– ANDREA BADENDYCK

 

73 kommentarer

Siste innlegg