NATURALE

Hei!

Fikk to kommentarer isted om jeg kunne legge ut bilde av meg selv uten sminke, fordi jeg aldri gjør det. Har faktisk gjort det før, men det er såvidt! Som de fleste andre føler jeg meg mye penere med sminke på, noe som resulterer i at jeg sminker meg hver dag. Selvfølelse er faktisk veldig viktig, og om det er sminke som skal til ser jeg ikke noe problem i det 🙂 Klart jeg kan legge ut noen bilder, men disse er ikke “i det jeg akkurat har våknet bilder” da. Ser selvfølgelig værst ut da, haha! Bildene under er iPhone bilder, men kan fikse noen med speilrefleks senere 🙂

Hvordan trives du uten sminke?

 I morgen kommer det forresten en ny Life as bassaene video, hvis Fanny holder det hun lover! Vi var sammen i dag og filmet litt, lover dere at den vil bli morsom, haha 😀 Og det var veldig gøy at alle likte “Dagens I want”, da fortsetter jeg med det. En lurte på om det vil erstatte de vanlige innleggene, men det vil det ikke, det vil bare bli en ekstra oppdatering det ikke ellers hadde blitt hver dag. Fikser innlegget ferdig kvelden før, feks nå har jeg det klart for i morgen. Og så poster jeg det i 14-15 tiden når jeg er på skolen, slik at dere har noe å lese på til jeg kommer hjem. Nå hopper jeg i sengs, sov godt da dere. Love you all ♥

 

– ANDREA BADENDYCK

80 kommentarer
    1. Jeg går ofte uten sminke. Føler ikke noe behov for å gå med det. Er mer sånn at om jeg har tid eller får lyst så tar jeg på sminke, men jeg har ganske svarte vipper å sånn fra før, så vil helst ikke miste fargen. Noen ganger bruker jeg noe som heter “balsam roll” fra vita. Det er en slags fuktighetskrem for vippene, i tillegg til at den har farge i seg så vippene blir litt svarte av den (Anbefales). Denne er egentlig til å bruke om natta hvis man bruker mascara da 😉
      I tillegg til det jeg har nevnt er det ikke alltid jeg orker å gå med sminke siden det tar så lang til å ta det av igjen!

    2. jeg foretrekker og gå med sminke, men er chiill og gå uten noen ganger! du er alltid pen, både med og uten:) natural beauty

    3. Du har ingen grunn til å ikkeføle deg vel uten sminke. Du har så flott aansikt, og har veldig ren hud! MenJeg føler meg også mer komfertabel med sminke på. 

    4. kjempe pen uten sminke!!! (Trodde du først hadde på jeg…)
      Sååå kult at dere skal ha lifeasbazzene det er såååå gøy!!!!
      Du er sååå pen!
      Hils Fanny og si at henne er det og<3

    5. Du er like fin med sminke som uten ! Jeg bruker ihverfall maskara hver dag, også varierer det om jeg yntes jeg trenger noe mer den dagen 🙂

    6. Jeg bruker faktisk aldri sminke! Bryr meg veldig lite om folk bruker sminke eller ikke. Jeg føler ikke at jeg trenger sminke og da bruker jeg heller penger på noe annet jeg vil ha:-D!

    7. åå, du var jo fin uten sminke 🙂 jeg bruker som regel sminke, men er ikke sånn at jeg ikke tør gå uten det!

    8. Du er fin uten sminke du 🙂 Jeg bruker sminke til forelesninger og når jeg drar ut, men hvis jeg bare er hjemme eller skal til kjæresten, gidder jeg ikke dra på maska.
      Jeg bor med 4 jenter og vi er alle opptatt av utseende, men av en eller annen grunn er vi helt komfortable å vasse rundt huset i morgenkåpa og null sminke rudnt hverandre. Og kjæresten bryr seg jo egentlig ikke, gidder ikke sminke meg hvis jeg skal sove over f.eks.

    9. Sminke <3 Natural <3
      Man må finne sin egen stil, men sminke er gøy gøy gøy.
      Og som regel ser alle litt bedre ut med sminke.
      Du var veldig fin uten, men og veldig fin med sminke !

    10. sminker meg nesten aldri selvom jeg er 17 år. Jeg er sikkelig jentejente og elsker å sminke meg på fest og i helger. Men når du går danselinja og trener 13 timer i uken bare på skolen, så gidder man ikke 🙂

    11. Jeg sminker meg nesten aldri:) Elsker å sminke meg, men gjør det kun på fest og i helgene. Da føler man seg så mye finere når man tar på sminken. Sminker du deg så mye hver dag blir det ikke noe spesielt når du skal pynte deg 🙂 Annerledes for de med uren hus osv da. Men du burde prøve å gå litt uten sminke evt bare med id pudder. Føles veldig deilig!

    12. kan du skrive litt om den gangen du spilte spiritsme? Jeg har hørt så mye om det, men vet ikke helt hva det er, eller hvordan det funker. du har jo spilt det før. Beveget glasset seg av seg selv? Kan man spørre hva som helst, og få svar? Kan ikke du skrive et innlegg om dette?

    13. Føler meg faktisk ganske vel uten sminke, noe jeg er veldig fornøyd med! 😀
      Jeg er 14 år og går på ungdomsskolen, hvor de “populære” går med tonn av sminke og det må du nesten gjøre for å bli “likt”. Synes jeg er ganske flink til å gå uten sminke, eneste grunnen til at jeg gjør det på skolen er siden je har en del urenheter, så for å tone det ned litt har jeg litt foundation på,men det er lite. Pleier å gå uten sminke hvis jeg skal ned til byn, er hjemme eller ksla på butikken eller noe (:

    14. Jeg har hatt sminkefri i en måned nå. Det hat vært kjmpedeilig å bare være naturlig, men noen ganger føler jeg meg ikke like vel, hehe:)
      Men jeg syntes du var utrolig pen uten!!! Du så veldig naturlig og søt ut ;D

    15. Hadde jeg sitt sånn ut uten sminke hadde jeg ikke brukt det! Du er nydelig Andrea!! Gleder meg til vidoen 🙂

    16. Du er så sykt pen! 🙂
      Og når det er sag…
      Har jeg blogg selv, og har nettopp lagt ut “julegavetips”. Hadde vært utrolig gøy om du ville stikke innom og titte, kanskje du får noen ideer selv?! 🙂
      Cathly.blogg.no

    17. Jeg føler meg faktisk bedre uten sminke, som er ganske unormalt, haha foreldrene mine er i hvertfall glad for det da;D Gleder meg sykt til bassa filmen;D

    18. du er naturlig peen… Trodde du hadde på lebestift elns.
      Selv bruker jg ikke sminke siden jg, i følge andre, har lange, tykke og mange nok øyevibber til å ikke trenge mascara. Foundation trenger jg ikke… Syntes dt bare er “slemt” mot huden….

    19. Er fanny og axel uvenner?? Siden på Varg Veum, så skrev du at du var glad for å se fanny, men det var IKKE axel ????
      PLIIIIS SVAAAR ! <3

    20. Sååå pen uten!!! Nesten ikke noe forskjell, men man får jo enda mer “perfekt” hud med sminke da! :)Men du er drit pen uten! 🙂

    21. åh! du er heldig som er så pen uten sminke! 🙂
      men jeg bare lurer på en ting! skulle ikke du farg håret brunt? Du hadde i hvertfall kledd det kjempe godt!

    22. syns huden har ganske mye å si.. hvis jeg har ren hud pleier jeg å droppe pudder (fordi jeg blir så fett av det :S), men hvis jeg har urenheter og sånn så føler jeg meg mest komfortabel hvis jeg dekker det! øyenbrynene og har en del å si:)

    23. Du var utrolig pen uten sminke.
      Jeg vil ikke være noe slem. Sier dette i god mening, at du trenger egentlig ikke sminke siden du ser så bra ut uten. Men det er jo ditt valg da. Du gjør som du vil 😉
      Selv bruker jeg så og si aldri sminke selv. Føler selv at det er litt i veien.
      Du er flink blogger btw 😀

    24. Du er like pen MED og UTEN sminke :)!
      – Jeg er egentlig ikke så glad i sminke.. Spessielt ikke maskara, føler at jeg aldri kan røre øynene, osv..<3

    25. Går uten sminke hver dag nå 🙂 Trives med det, det er så deilig å kunne gni seg i øynene på morgenkvisten, hehe 🙂 Er egentlig litt rart i og med at jeg er veldig opptatt av sminke og sånt 🙂

    26. Jeg er helt enig at en god selfølelse er viktig og at hvis sminke hjelper er det jo ikke noe i veien med det! Selv klarer jeg ikke dra noen steder uten mascara. jeg føler meg egentlig litt naken uten, og det minner meg på den tiden jeg ikke brukte sminke og andre gjorde. Jeg synes det er viktig at man kan føle seg pen og trives med seg selv. Man blir ofte mye gladere av det også, så resultatet er jo bra 😀

    27. Føler meg finere med sminke på ja, men nå har jeg sluttet med det, iallefall for nå. Kommer kanskje til å begynne med det igjen om noen måneder..? :p Men det er godt å gå uten : )

    28. utrolig heldig som er så naturlig pen!helt nydelig.
      går med sminke hver dag jeg. føller meg så liten uten, hadde sett ut som var 13 år..
      elsker bloggen din btw 😀

    29. Vil vell ikke akkurat si at du ikke hadde noe sminke på når det går an å se lang vei at du har mascara på det ene bilde..

    30. Føler meg forjævelig uten sminke! Går ikkje utom døren uten sminke engang! Litt får avhengig kanskje :S

    31. Har ikke brukt sminke på 3 år, dvs. hele videregående, i og med at jeg går i 3. 🙂 Sluttet siste uka i 10., ble bare så lei. Jeg trenger ikke bruke sminke, siden jeg har ren hud og mørke øyenvipper. Må sminke meg ganske så mye for at vennene mine skal legge merke til at jeg har på sminke, men jeg skjønner at andre liker å sminke seg, og trives bedre med sminke, enn uten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg