Natta fra meg og lillepus

Som er flink til å sitte på rumpa ♥ Haha….. 

Nusss

Verdens søteste! Akkurat nå ligger hun søtt ved siden av meg og snorker og drømmer i vei, haha. Shandie blir 10 år i Februar, kan ikke huske et liv uten henne! Man blir så utrolig glad i dyr, er så trist å miste dem… Gruer meg så sykt til den dagen hun blir borte…. Shandie er virkelig en utrolig hund! Hun er så ekstremt smart, hun sjokkerer meg hele tiden. Hun får dårlig samvittighet når hun har gjort noe dumt, hun har aldri rømt og sier i fra når hun vil inn/ut av huset/ har tom vann og matskål osv. Hun vet også at hun ikke får lov å tigge under middagen, så da ligger hun akkurat rett før dørstreken, slik at hun “akkurat” ikke er i spisestuen. Søtt! Også er hun ekstremt lydig, noen ganger føler jeg at hun er mer menneske enn hund. Håper at min lille koseklump i alle fall får et par år til, verdens beste ♥♥♥

 

– ANDREA BADENDYCK

140 kommentarer

Siste innlegg