SNØØØØØ

Heeeei!!! I det jeg var klar til å ta outfitbilder roper pappa “Det snøøøøør”. Haha, weee!!!! Var på tide… Begynte å beskymre meg for at det ikke ville bli snø her innen juletider. Men da ble det jo det, får håpe det holder seg 😀 Etterhvert som vi tok bilder snødde det bare mer og mer, til slutt gikk det ikke mer, haha. Rene snøstormen!!

Genser fra Zara // Bukse fra Acne // Ringer fra Arts and Crafts // Klokke fra Marc Jacobs

Snøværet begynte å ta litt av…..

Og til slutt ble det helt umulig, hahaha:

Hahaha, klissvåt kom jeg inn igjen ♥

Bytter forresten kanskje blogg i dag! Og alle sammen husk å lik meg på facebook HER, da får dere en sneak peak 😀 Og ikke minst der forteller jeg en del viktige greier og svarer på det dere lurer på, så greit å følge med :))

 

– ANDREA BADENDYCK

65 kommentarer

Siste innlegg