Travel helg

Heihei!

Unnskyld for at jeg ikke har fått blogget på dødslenge!! Var jo på bussmøte (russebuss) i går etter skolen og så rakk jeg ikke dra hjemom før jeg dro til Helene. Det var fordi bussmøtet var rett ved henne og det ble ganske sent, og det at det tar over en time for meg å komme meg hjem gjorde at jeg ikke fikk dratt hjem og hentet kamera/maccen osv. Helene har klart å ødelegge sin mac, så da fikk jeg ikke blogget…

Men vi hadde det dødskoselig! Kjøpte MASSE godteri, bestillte peppes pizza og bare slappet skikkelig av. I dag dro vi til byen etter vi hadde stått opp for å møte Fanny og Bjørn Erik! Vi var på Wayness, kjøpte frappè og snakket masse. Nå er jeg endelig hjemme igjen, 36 timer siden sist, haha….Om en times tid drar jeg til Fanny igjen, skal sove der ♥

Vi snakkes snart! 🙂

 

– ANDREA BADENDYCK

52 kommentarer

Siste innlegg