Svar på spørsmålsrunden del 1

 

Kjenner du noen fra Asker? Isåfall hvem? Ada, som er en god venn av meg som kom i klassen vår i år, er fra Asker. Hun flyttet derifra for 1 år siden  

 Er Uggs billigere i London enn i Norge? Ja, det er billigere! Husker ikke akkuratt hvor mye men tror classic uggs altså den mellomste størrelsen koster 1600 kr der.

Hvor gammel var du når du og Axel fikk lov til å overnatte? Haha, mamma var sykt streng på det.. Måtte vente til jeg ble 16 år selvom vi ble sammen da jeg var 13! Var sååå sur for det, hehe.

Har du T eller P matte? P, fordi jeg synes matte er ganske vanskelig

Hvor mye kostet den hvite genseren med nagler fra Topshop? 

650 kr! Den er fra merket Japonica, fant den i underetasjen på Topshop i Oxford Street hvor de har masse forskjellige merker.

Planlegger du å flytte ut? Ja! Kan faktisk være at jeg flytter ut om en måned allerede, bare med søsteren min fram til jeg blir 18. Dette er ikke helt sikkert enda, men skal faktisk på visning til en SUPERfin leilighet på Tjuvholmen på tirsdag, wuhu. Forteller mer om alt dette når det er mer sikkert 

Hvorfor legger du aldri ut sånne kjempe happy smile bilder osv med Axel  lenger? Det var så mye av det på bloggen før, elsket det! Desverre vil ikke Axel være med på sånne bilder lenger, haha… Han vil helst ikke på bloggen i det heletatt

Hvor redigerer du bildene dine? Pixlr.com/express og iPhoto

Hvilken mascara bruker du? DENNE fra Loreal:

Verdens beste mascara!

Hvem er din aller beste venn? Har ingen aller beste venn, men har noen venner som jeg ser på som mine nærmeste. Vil ikke rangere hvem som er den “beste”  

Vurderer du å farge håret ditt brunt igjen? Eller mørkere? Absolutt ikke, hatet det. Er kjempefornøyd med fargen jeg har nå!

Hvor kjøpte du Alexander Wang vesken din og hva kostet den? Kjøpte den på Selfridges i London for litt over 8000 kr.

Har du noengang tenkt til å flytte utenlands? Ja, vil studere i London eller New York!

Hvor mye fikk du av blogg.no for å bytte tilbake? Var det virkelig bare de tingene du mente med treg opplastning + dårlig bildekvalitet som var grunnen til at du byttet? Ikke noe med penger å gjøre? Hvorfor skal dere alltid tro at alt handler om penger heletiden? Fikk ingenting av blogg.no for å bytte tilbake, det var jeg som hadde lyst til det. Byttet fordi alt med Werun bare var dritt, var ikke administrator over egen blogg og var lei av at det var så mye problemer. Mistet dessuten mange lesere og fikk lite kommentarer, det ga meg sååå lite motivasjon. Skal love deg at det ikke har noe med penger å gjøre, fikk faktisk 20.000 kr mer i måneden av Werun enn jeg får av blogg.no. Hehe 

Er du på fest hver helg? Nope, i og med at jeg har kjæreste er jeg ikke så opptatt av festing. Kanskje 1 gang i mnd, liker bedre kosekvelder og middager 

Hvem er dine beste venner i klassen? Ada, Åse og Julie!


Fant ikke et bilde av alle 4 sammen, men her er iaf Åse og Ada  

Er du på russebuss? Ja

Hvilken selvbruning er best? St.tropez uten tvil! Men Tan in a can er også veldig bra.

Favoritt kjedebutikk? Deffinitivt Zara, der finner jeg alltid noe fint

Hva er ditt inntrykk av de som går i 1. på Ullern? Har desverre ikke fått noe inntrykk enda i og med at jeg ikke har snakket med noen av dem enda. Men det kommer vel etterhvert på feks revyfestene

Hvor mye kostet LV skjerfet?

320 pund, altså litt over 3000 kr 

Hvor høy er du? 165 cm

Tre ting du liker og ikke liker med deg selv? Ikke liker: Beina mine, nesen min og tennene mine. Liker: Leppene mine, håret mitt og øynene mine 

Hvordan var du i 8.klasse? Ganske så fjortiss, litt “dramaqueen” og uvitende. Hehe, har vokst mye siden 8.klasse for å si det sånn!

Haha, litt random men, hvor i huset står buret til kaninen din? På mitt gamle rom, bruker det litt som kaninrom, haha

Er du og Fanny fortsatt bestevenner? Ja, bassaene for alltid

 

 

– ANDREA BADENDYCK

 

71 kommentarer

Siste innlegg