Søndags anbefaling

Hei!

Vet ikke om dere har lagt merke til det? Men hver søndag har jeg en anbefaling om feks kosmetikk, hårprodukter +++. Har jo anbefalt dere Smilelab tannbleking mange ganger, enkelt og greit fordi den er så sinnsykt effektiv. Meeen! Tenkte å fortelle dere om Smilelab sine to nye produkter, nemlig disse:

Smilelab follow up treatment og Whitening brush  Smilelab follow up treatment brukes som de vanlige Smilelab stripsene og er for å “freshe” opp og oppbevare de hvite tennene. Du kan enten bruke alle stripsene i pakken på en gang som en behandling på 3-7 dager eller bare bruke dem ved behov før feks spesielle anledninger. Whitening brushen er utrolig praktisk i og med at det kun er en liten “tusj” og den kan taes med overalt, for min del har den fått fast plass i vesken. Det du gjør med den er å vri på enden, da vil gel’en komme ut, så smører du den på tennene og lar den virke i 1 min. Etter dette skal du ikke spise, drikke eller skylle tennene på 20 min. Den er perfekt feks før date med kjæresten, på vei til bursdag eller i det heletatt når du raskt og enkelt trenger en liten oppfriskning av hvitfargen. Begge de nevnte produktene er like effektive som de orginale Smilelab stripsene og funker så fort produktet påføres tennene! Smilelab har virkelig verdens beste tannblekingsprodukter   Om dere taster inn ubtut ved bestilling får dere 20% avslag på disse to produktene hos Coverbrands 

Nå skal jeg legge meg. Om dere lurer ser jeg ca slik ut de dagene jeg ikke legger ut outfitbilder, heheheh:

Digg! Elsker de nye tøflene mine 

Trøøøøtt!! God natt mine kjære, vi snakkes

 Noen av dere som har prøvd enten disse follow-up produktene eller Smilelab tannbleking? Er dere like fornøyde som meg?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

51 kommentarer

Siste innlegg