Svar på spørsmålsrunden del 2

Hvor ligger VS i London? New bond street

Hvor mye betalte du for en Pink-jakke fra Victoriassecret? Litt over 900 kr, ganske dyrt.. Abercrombie kostet liksom 600 kr, haha.

Hvilken parajumper har du og hvilken farge? Jeg har modellen Kodiak i fargen Sage

Mitt spm er: Du bruker teipextentions og farger håret. Hvordan farger du da etterveksten? Gjør du det i salongen der du setter på teipextentionsene eller? Etter at jeg farget håret mitt mørkere (da jeg var ganske blond) som var for ca 1 år siden, har jeg ikke farget det noe mer. Det er fordi fargen ble som min naturlige farge og dermed får jeg ikke ettervekst! Så farger ikke håret, hehe 

Hvorfor har Stine og Benny også byttet tilbake? Fordi Werun har droppet blogg i Norge og har bare Sverige nå etter at jeg sluttet.

Hvor kjøpte du Céline vesken din og hvor mye ga du for den? Utrolig fin, har hatt lyst på en lenge.  Kjøpte den i London på Selfridges og der kostet den litt over 15.000 kr. Veldig mye for en veske men samtidig har du den livet ut og den er så utrolig klassisk, passer til alt og ja- jeg kunne ikke vært mer fornøyd! Er så glad for at jeg heller invisterte i en veske enn å sløse de 15.000 på klær jeg er lei av om et halvt år. Vet forresten at du kan få kjøpt Céline på Høyer Luxury på Eger i Oslo 

Pleier du å ta t-bane eller trikk i Oslo? Tar mest trikk, er uansett ikke så glad i t-bane. Trikk er mye koseligere!

Snakker du svensk med familien din i Sverige? Kan du svensk? Ja, jeg snakker svensk med dem. Enkelt og greit fordi svensker er elendige i norsk og skjønner ingenting av hva du sier om du bare snakker norsk til dem. Vi norske er mye flinkere til å fortstå svensk enn svensker er til å forstå norsk, av en eller annen grunn, haha. Kan svensk flytende i og med at jeg har vokst opp med svensk familie og hus i Sverige som vi dro til annenhver helg gjennom hele barndommen min 

Var moren din assisterende rektor på Lakkegata? Det er riktig! Og for de som lurer, så ja, nå er hun rektor på Bjørndal skole 

Hvilken hunderase vil du ha når du blir eldre? Haha, det er såå vanskelig, men kan være jeg vil ha to hunder. Har faktisk tenkt endel på raser allerede, selvom det er lenge til! Liker veldig godt Pomeranians, Chiauaer, Amerikansk cockerspaniel og Bichon Frise. Liker små hunder 

Hvor mange uggs har du? 9 par, haha! Men 3 av de er helt utslitte og stygge

Beste minnet med Axel? Kypros i sommerferien 

Hvilken fargekode er hårfargen din? Aner desverre ikke.. Du får spørre Hendrix om det er veeeldig viktig 

Har du noengang opplevd at noen av vennene dine er falske og bare har brukt deg fordi du er toppblogger? Haha, nei! Heldigvis bryr ingen av vennene mine seg om bloggen, er ikke sånn at det er et pluss ellernoe og at de har kjempelyst til å komme på bloggen osv. Hadde vært slitsomt, vil helst snakke så lite om bloggen som mulig med vennene mine. Tror ikke de tenker over det i det heletatt og vet de ikke synes det er sånn SYKT KULT. Vennene mine ser på meg som Andrea (personen) og ikke en blogger, er heller ikke en gang alle vennene mine som leser bloggen.

Hvor kjøper du intereør til rommet ditt? Mest Ikea, men også Skeidar ++

Betaler du det du kjøper selv og mat osv? Ja, etter at jeg begynte å tjene på bloggen sluttet nesten foreldrene mine å betale for ting. Får feks ikke lommepenger lenger og betaler shoppingen selv + selvfølgelig de lunchene/middagene jeg tar med venner i byen. Synes det er veldig greit egentlig, å ikke trenge å være avhengig av at foreldrene skal betale + at du kan få en smakebit på voksenlivet hvor du faktisk må betale alt selv.

Hva synes du om Aurora Mohn og Erica Kvam? Kjenner ingen av dem men de ser veldig søte ut og er flinke til å blogge!

Hvor lenge har du og Axel vært sammen? 4 år i desember, wiii 

Hvor gammel var du da du opprettet denne bloggen? 13 år, haha!

Er veninnen din Tuva på utveksling til Bath med Handelsgym? Riktig!

Er det sant at du ikke er åpen for å bli kjent med nye folk på skolen din? Eller er du alltid åpen for å møte og bli kjent med nye mennesker? Nei, det er absolutt ikke sant! Både Ada og Åse var jo nye i år og vi har blitt veldig gode venner. Jeg elsker å bli kjent med nye folk og er alltid åpen for flere venner 

Hvis du skulle snakket en dialekt og kunne valgt, hvilken skulle det vært? Stavangersk! (om det heter det, haha). Synes det er superfiiint, liker også trøndersk, haha! 

Hvorfor funker ikke bloggen din i Internet Explorer? Visste ikke at den ikke gjør det.. Men jeg vet ikke og klarer ikke gjøre noe med det selv. Bruk Firefox, Google chroom eller Safari 

Hvor på topplisten lå du før du byttet til Werun? 2. plass

Du er utrolig pen! Har du gått ned mye i vekt i det siste? Isåfall hvordan? Du har en syk kropp! Hva er høyden og vekten din? Først og fremst: Tusen takk, haha! Morsomt at du har lagt merke til det, har faktisk gått litt ned i vekt. Ca 4 kilo siden før sommeren.. Men vet ikke hvor synlig det er da. Er 166 cm og veier 54,1 kilo. Jeg merket i vinter at jeg hadde gått opp et par kilo i vekt fordi jeg bare spiste masse dritt heletiden og bare sykt mye mat. Bare spiste selvom jeg ikke var sulten på en måte og småspiste endel, spesielt på skolen! Fant ut at det ikke var så veldig lurt så sluttet med det. Etter sommerferien har jeg vært flink til å spise sunt, ikke drukket brus med sukker, kjøpt sunn lunch på skolen istedetfor feks sjokoladeboller & brus og ikke spist godteri i hverdagene. Det må ikke underverker til for å gå ned i vekt, trenger heller ikke trene. 70% handler faktisk om hva du spiser om du har lyst til å gå ned, trening er bare 30%. Så som sagt har jeg IKKE sultet meg, det er det dummeste du kan gjøre. Er bare å spise sunnere, ikke spise når du ikke er sulten, variert mat, heller mange små måltider enn feks to store + å kutte ut godterier og annet usunt i hverdagene.

 

 

– ANDREA BADENDYCK

78 kommentarer

Siste innlegg