Kjærleik

Hei!

Fikk desverre ikke blogget i går, beklager det. Jeg og Elena dro på Elixiatime kl 12.00 på formiddagen i går og rett etter trening dro jeg til Axel. Hadde ikke vært med han på en uke så da ville han helst at jeg skulle la vær å blogge og heller fokusere på han. Håper det går fint! Vi koste oss skikkelig som vanlig med god mat, film og godis. I desember har vi vært sammen i 4 år.. FIRE ÅR! Haha, det er helt sykt. Ble sammen når vi var 13 år, i 8.klasse. Var faktisk forelskelse ved første blikk for min del, synes han var den fineste gutten jeg noensinne hadde sett og bestemte meg for å prøve meg på han. Husker at jeg fant ut at han var forelsket i meg også og vi snakket mye sammen på msn og snakket i tlf. Vi gikk jo på samme skole men turte selvfølgelig ikke si hei til hverandre, haha. Husker jeg ble dødsredd når jeg så han på skolen og bare snudde meg med en gang og gikk andre veien fordi jeg ikke turte å snakke med han. Hadde sååå mye sommerfugler i magen og var nesten helt svimmel. Det tok faktisk fire måneder før vi turte å si hei/gi klem sånn i virkeligheten selvom vi snakket sammen på tlf og internett hver dag. Vi ble sammen en kveld jeg og Fanny ble invitert hjem til han, sammen med et par av hans venner også. Vi så på film også kysset vi (wæææ, dere kan tro jeg døde da) og så spurte han meg om vi skulle bli sammen.

Siden den kvelden har det vært oss to! Da vi ble sammen kjente vi jo ikke hverandre i det heletatt, turte jo ikke snakke sammen eller si hei på skolen og hadde vært sammen en gang før. Tihi.. Sykt at vi var SÅ like og at vi fortsatt er sammen, i og med at vi faktisk gikk rett inn i et superumodent fohold uten å vite noe om hverandre. Vi har vokst veldig på nå snart 4 år, blitt mye mer modne og har det bare bedre og bedre. Vi krangler nesten aldri, er verdens beste venner samtidig som kjærester, har det sinnsykt gøy sammen og er helt like. Er så takknemmelig for å ha funnet kjærligheten ved første forsøk og for at jeg har en så fantastisk gutt 

 Haha, Axel i godhumøret! Elsker deg, verdens beste! Du gjør meg lykkelig 

 Blir kjempeglad om dere trykker på liker (facebook knappen) Har dere kjæreste?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

74 kommentarer
    1. dere er så søte sammen 🙂 Kan du ikke lage ett innlegg hvor du har bilder av dere sammen år for år, det hadde vært litt morsomt ^^

    2. Så søte dere er!
      Kan du lage et innlegg hvor du kommer med tips til hva man kan si/gjøre hvis man liker en gutt?

    3. Yayy! Du er tilbake på blogg.no! Har savnet deg helt sinnsykt… likte stedet hvor du blogget før, men det var mye rot og sånt… men nå skal jeg følge bloggen HVER ENESTE DAG! du er et stort, bokstavelig talt stort forbildet for meg… elsker deg + bloggen din! ♥

    4. Dere er helt utrolig søte! Har vært sammen med gutten min siden åttende selv, går i tiende nå. Akkurat som å lese om dere 😀
      søtinger<3

    5. åh, så herlige! :))
      Ja, har verdens beste kjæreste som har holdt ut med meg i litt over ett og et halvt år! Er såååå lykkelig!

    6. nei har ikke det .. liker en da, men det virker som om han bryr seg helt utrolig mye om populæritet og ikke kan være sammen med meg pga det .. 🙁 Men du og Axel er så utrolig søte ahha et av de søteste kjæresteparrene jeg vet om <3

    7. åå, virker som om dere har det så godt sammen! 🙂 hadde vært utrolig gøy å se noen gamle bilder av dere sammen! kanskje du kan lage et innlegg med bilder fra hvert år dere har vært sammen i anledning 4års ”jubileet” i desember? 😀 hadde vært kjempegøy å se!

    8. Så koselig, dere er kjempesøte sammen 🙂 Min kjærlighetshistorie er lik din på så mange måter. Kjæresten min og jeg ble sammen da vi gikk i 9 klasse, nå er vi begge 24 år og har vært sammen i snart 9 år 🙂 Vi har det så fint sammen, og etter vi flyttet sammen ble forholdet bare enda bedre 🙂

    9. Så utrolig koselig histore! Syns det er gøy at du deler litt sånne “personlige” historier 😀 Du er veldig flink til å blogge!!<3

    10. Ååhh dere er så søte ilag! Jeg synest det er helt fantastisk at dere har nesten våre ilag i 4 år! 😀 Ja jeg har verdens beste kjærste! Han betyr alt for meg, og vi har våre snart ilag i 2 år 😀 jeg elsker han over mitt hele hjerte <3 Og jeg vet at det er ekte kjærlighet 😀 Jeg blir så glad av å se på dere 😀 Stå på Andrea 😀 <3

    11. Misunner forholdet deres utrolig!
      Jeg er forelsket i en gutt(tror jeg har vært det i nærmere et halvt år), men det eneste vi har tilfelles er en klasse, hvor vi sitter på hver vår side av klasserommet. Tørr nesten ikke snakke til han, når jeg ser han ser jeg bare ned i bakken. På toppen av alt så er han sånn halvveis på dealern med en annen jente:(
      Noen tips??

    12. Så søte dere er <3 😀 Ja, jeg har kjæreste, men vi har bare vært sammen i 9mnd nå i November 🙂 men han er selvfølgelig drømmegutten min 🙂

    13. Dere er så søte sammen 🙂 Så koselig å lese slike innlegg, og må innrømme jeg blir litt sjalu når jeg ser hvor fint dere har det sammen 😀

    14. Jeg har ikke kjæreste. Har vært singel i sju mnd nå, ble slutt med kjæresten etter tre år. Nyter singellivet. 🙂

    15. hallo 🙂 jeg vil bare si at jeg syns du har en enormt god blogg. stilen din er kjempe fin og du er veldig inspirerende! å jeg mener du har fyll rett til å ta fri fra bloggen for og prioritere viktigere ting, så lenge du ikke finner på og slutte å blogge 😀 håper du har hatt en fin helg, så gleder jeg meg til hva du skal blogge om neste uke!!

    16. Heihei, utrolig skjønt å lese om dere to<3 jeg går i 8. Og er stupforelsket i verdens snilleste, søteste og mest omtenksomme gutt! Men jeg vet ikke hvordan vi skal bli sammen ( han liker meg) hva kan jeg gjøre for at vi kan bli sammen? Jeg snakker masse med han og vi sender "hete" blikk og alt, men vi har ikke vært med hverandre alene enda, og vi må jo nesten det før man blir sammen!
      Kunne du lage et innlegg om hva du kan gjøre hvis du har lyst til å være med en gutt i dette tilfellet? Eller hva vi kan gjøre når vi er alene sammen?<3

    17. selv om jeg sikkert er aaaltfor gammel til å lese bloggen din så er jeg nødt å kommentere denne gangen! jeg ble sammen med kjæresten min da jeg gikk i 8. klasse og han i 9. klasse. 19 desember i år har vi 10 årsdag! helt sykt og tenke på! vi har et barn sammen på 2 år. vi har aldri hatt pause, men et forhold som skal vare så lenge fra man bare er 13 og 14 er noe man må jobbe med. lykke til videre og håper dere får feire 10 års dag 😀 😀

    18. jaaa, jeg har også verdens beste kjæreste! haha, historien vår er faktisk gaske så lik! har snart vært sammen med han i snart 2 år nå, og det er den ENESTE kjæresten jeg har hatt, faktisk! hhaha, jeg løp første gang han kysset meg 🙁
      dere to er veldig fine sammen, dere kler hverandre godt!

    19. og forresten! jeg og kjæresten min har faktisk vår egen nett-serie på youtube som har blitt ganske så populær! har laget 10 episoder nå, 11 kommer neste måned 🙂 bare søk på “liam&mathilde” på youtube om du vil se 🙂

    20. Så søte dekan e! Har og kjærast, vi har vert sammen i snart tre år, siden 9. klasse 🙂 Så kjekt med andre som er i et langt forhold med “barnekjæresten” haha! Blir glad og inspirert av andre som holder ut lenge, det er så koselig <3

    21. Har også kjæreste, vi ble sammen for snart ett og et halvt år siden, da jeg gikk i slutten av niende 🙂 Han er bare utrolig herliig 🙂 Fine bilder av deg og Alex! 🙂

    22. Ja, jeg har verden beste kjæreste <3 vi har vært sammen i 1 år og 7 mnd 26.okt 🙂 vi er like forelsket i hverandre ^^ han er 17 og jeg er 15 🙂 dere er søte sammen da!

    23. Så koselig å høre at du og Axel har kost dere! Du må nesten sette han foran bloggen iblandt, og det forstår jeg veldig godt.
      Det er så herlig å høre at dere begge har det så godt sammen, for det er slikt et forhold skal være! Dere er et fint par 🙂
      Jeg har kjæreste ja, og vi har vært sammen i 2 år i januar! Elsker han høyere enn noe annet og trives veldig godt sammen med han 🙂

    24. Ja, det har jeg 🙂 Vi har vært sammen i litt over fire måneder, og vi trives utrolig godt sammen. Har aldri vært så lykkelig i hele mitt liv som jeg har vært de siste månedene!

    25. dere er søte sammen 🙂
      hadde kjæreste, han slo opp for snart 2 måneder siden, og det på 4 årsdagen. han ga ingen ordentlig grunn..så, ja..d er rimelig kjipt =/

    26. Har ikke kjæreste 🙁
      Men jeg har ett spørsmål:har du noen bilder fra når dere var mindre (13 år) som du kan legge ut på bloggen??hadde vært såågøy å se på!
      Digger bloggen din sykt mye!<3

    27. Så koselig! Minnet litt om min historie med mannen min,vi var 15 år,han hadde de nydeligste øynene jeg har sett.pang sa det for meg..noen måneder etter ble vi sammen.Nå er jeg 31 og fremdeles er det ham og meg..og et giftemål og to barn;) Kanskje det blir slik med dere også:)

    28. søte dere er!
      Du er virkelig heldig, skulle ønske jeg hadde en kjæreste. Det at man ALLTID har en som man vet at er glad i deg og en man kan tilbringe kvelder sammen med og sende søte nattameldinger med. ah, det må være så koselig… 🙂

    29. Jeg har kjæreste, relativt nytt forhold, er vel så vidt jeg vil kalle han “en kjæreste”. Sliter litt med å finne ut hva vi kan gjøre når vi er sammen, og ikke minst filmer jeg kan se med han. Jeg hadde blitt såå glad om du bare kunne liste opp noen filmer dere to har sett sammen, som virkelig er bra! Det hadde vært til stor hjelp!!

    30. Ja, jeg har kjæreste! 🙂 Vi har vært sammen i ett helt år i november.. Det har gått fort.. Jeg må si at jeg er overrasket at dere ikke har “vokst” i fra hverandre, men heller blitt nærmere og mer glad i hverandre 🙂 Det er braa!

    31. Åh, dere er så utrolige herlige sammen! Misunner deres forhold, så hold sammen! 😀
      Hadde kjæreste inntil høstferien, da kjæresten min og jeg valgte å gå hvert til vårt etter over ett år sammen. Angrer veldig, men jeg vil jo det beste for han så hvis det er å være singel så lar jeg både han og jeg gå videre 🙁 Vet jeg kommer meg videre da, vet bare at det blir vanskelig!

    32. Har ikke kjæreste nå nei, men har noe på gang♥
      Hva mener du, er det bare å gå for det, og håpe at han svarer ja, elle rå vente i alle evigheter, men aldri få vite svaret?

    33. ååå, dere er utrolig fantastisk søte sammen, og jeg ble så glad da du skrev dette! hvordan dere har det sammen, det er så godt at dere har det bra 😀

    34. aww, dere er så utrolig søte !♥
      //husker for 2år sia når jeg var 13 så ble jeg kjent med en gutt via en venninne når vi var i byen, fikk følelser med engang.. kjærlighet ved første blikk og han var min første jeg ordentlig likte ! ;o vi gikk litt med hverandre det året og han viste ingenting at jeg likte han siden ejg ikke turte å ta sjangsen. 1år senere fikk vi opp kontakten og jeg var like forelska og mista kontakt igjen. i år fikk kontakt og jeg var forstatt like forelska og fant ut at han hadde likt meg alle disse ordene.. så vi ble sammen og han var helt 100% lik meg og jeg føler samme for han som du gjør med Axel hvor lik han er og hvor kleint det var i starten på skolen osv !
      han slo opp med meg da for 2uker sia og jeg savner han veldig 🙁 ingen kan erstatte han’ nei!

    35. Jeg har type, å han er seriøst den beste!
      jeg er 16 år å han er 15, men alder er bare et tall, vi har vært sammen 2mnd snart,å det føles ut som en evighet! <3

    36. Hei så søte dere er sammen 🙂
      Jeg traff min kjære når jeg var 17 og han 16. Vi har vært sammen i 4 år i slutten av november 🙂 sammen har vi verdens skjønneste datter på 1 år 🙂 føler meg så heldig! Har jo vært litt krangler, men vi blir alltid enig, og det følger liksom litt med Sjekk så eid!! Tror jeg skal bestille hvertfall den nederst til venstre 🙂 er bare 10 igjen da :0 i et forhold synd nå jeg. Er sunt å diskutere/krangle litt i blandt 🙂 nå studerer vi begge sykepleier. vi er fortsatt like forelsket, og jeg elsker han så masse!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg