ROSA FAVORITTER

Annonse


Hei!

Som alltid kommer det en anbefaling på søndagskvelden. Denne gangen er det om mine nye, rosa favoritter:

Cíate breast cancer duo! Disse er såå søte. Min favoritt er den til høyre, fantastisk fin! 

Rosa hårstrikker fra Blax. Bruker kun hårstrikker fra Blax, fordi de er de beste. De er utrolig lette å få ut igjen og setter seg verken fast eller lager floker! Ganske søte i rosa og eller hva?

Perfect pink fra Travalo! Aah, denne er SÅ smart! Deffinitivt noe alle burde skaffe seg. Denne bruker jeg alltid når jeg reiser fordi det er unødvendig å ta med en hel parfyme på tur. Det er en liten reiseflaske for parfymer, hvor du enkelt pumper inn din egen parfyme ved å gjøre slik som jeg har vist på bildet over! Den holder til hele 50 sprayer, geniaaalt 

Rosa tangle teezer! Denne hårbørsten har jeg hørt så mye bra om at jeg bare måtte prøve den selv. Denne grer enkelt og skadefritt ut flokene og er spesielt venlig for de som er hårsåre. Den er virkelig utrolig god! Også et pluss at den er liten og har et veldig kult design. 

Gold leaf lipgloss fra Glow! Denne gir en utrolig fin farge, er kjempedeilig og har faktisk ekte gullflak i seg. Haha, sykt 

Alle produktene samlet:

 Looooove!! Alle disse flotte produktene er faktisk også på salg, fra 10-30%. Dere finner alle produktene + fler rosa favoritter HER 

Noe av dette du har prøvd før?

 

 

 – ANDREA BADENDYCK

23 kommentarer

Siste innlegg