Im back

Hei!

Ah, nå er det lenge siden jeg har blogget.. Var sykt stresset forrige uke, sov lite, hadde masse på skolen og var faktisk helt utslitt. Følte meg helt på bunn, var nesten så jeg begynte å gråte over hvor sliten jeg var. Følte for å ta en liten pause fra bloggen for å kun fokusere på skole og å hvile. Nå er jeg tilbake og det blir blogging som før! Håper ikke den lille pausen var heeelt krise 

Helgen har vært kjempekoselig! Sov hos Axel både fredag og lørdag + at jeg var på Halloweenfest på lørdag med bussen hos Anneline. Det var veldig gøy! I dag dro jeg bare rett hjem fra skolen for å blogge + at jeg har framføring i samf i morgen som må fikses ferdig. Denne uken er desverre også veldig stressende, blæææ.. I dag kom det forresten snø til Oslo, sykt deprimerende. Spesielt siden den smeltet med en gang så da ble det heller skikkelig søle-vær… Har dere snø hos dere?

Min lille veskesamling, haha!  

 Bebi

 

 

Haha, verdens søteste lille gollegolle! 

Hva gjør dere i dag?

 

 

– ANDREA BADENDYCK

66 kommentarer

Siste innlegg